Bebek ve Çocuk Zeytinyağı
Bebek Zeytinyağı 6 ay sonrasında kullanılabilen ve geleneksel italyan kültüründe bebeklerde kullanılan zeytinyağıdır. Özel olarak yılda sadece 10 ton kapasiteli bir üründür. Gelişim, bağışıklık, ve büyümede etkisi oldukça yüksektir.
18 adet stokta
"İlk sipariş ettiğimde bir teneke eksik geldi ama Diolivo'nun müşteri servisi hiç tartışmadı, hemen yolladılar. O yüzden şu üç aydır sürekli alıyorum...."
"Uzun yıllar başka markadan kullanıyordum ama bu sefer fiyat-kalite oranı için Diolivo'ya geçtim ve sporcu salatalarımda gerçekten fark ettim, zeytinyağının hafif bir..."
"Kargo kutusunu açtığımda üç tane 2 litrelik teneke çıktı ve ilk düşüncemde ya hata yapılmış diye merak ettim ama sipariş formunda 6..."
Bebeklerin hassas ciltleri için özel olarak üretilen bebek zeytinyağımız, %100 doğal ve katkısız yapısıyla öne çıkıyor. Soğuk sıkım yöntemiyle elde edilen zeytinyağımız, içeriğindeki zengin vitaminler ve antioksidanlar sayesinde bebeğinizin cildini nemlendirir, besler ve korur. Parfüm, kimyasal katkı maddesi ve alkol içermez, tamamen doğal yapısıyla bebeklerin hassas cildine uygundur.
✔ Doğal Nemlendirme: Cildi kuruluğa karşı korur ve yumuşaklık kazandırır.
✔ Masaj İçin Uygun: Bebek masajında rahatlatıcı bir etki sağlar.
✔ Saç ve Saç Derisi Bakımı: Konak oluşumunu önlemeye yardımcı olur.
✔ Gıda Olarak da Kullanılabilir: Yemeklere eklenerek bebeklerin sağlıklı beslenmesine katkıda bulunur.
Bebeğinizin cildine en iyi bakımı sağlamak için doğal, katkısız ve saf bebek zeytinyağımızı tercih edin! 💛

İlk sipariş ettiğimde bir teneke eksik geldi ama Diolivo'nun müşteri servisi hiç tartışmadı, hemen yolladılar. O yüzden şu üç aydır sürekli alıyorum. Bebek ek gıdasına karıştırırken zeytinin tadı çok temiz çıkıyor, rengi de açık ve net. Üç tane 2 litrelik teneke gelince eve sığdırmak kolay oluyor, pratik resmen.
Uzun yıllar başka markadan kullanıyordum ama bu sefer fiyat-kalite oranı için Diolivo'ya geçtim ve sporcu salatalarımda gerçekten fark ettim, zeytinyağının hafif bir keskinliği var ama çok kekre değil ve üç tane 2 litrelik teneke pratik geldi eve koyması açısından 🥗
Kargo kutusunu açtığımda üç tane 2 litrelik teneke çıktı ve ilk düşüncemde ya hata yapılmış diye merak ettim ama sipariş formunda 6 litrelik yazıyor işte böyle geliyor imiş. Tenekeler sağlam paketlenmişti hiç sıkıntı olmadı açılırken. Eşim mutfakta gördükten sonra ben ne yaptım dedi çünkü evi zeytinyağı kokusu sardı, ilk açtığımda o ferah kokusu geldi içinden. Mantı günü için aldım, yemeklere damlatınca çok güzel bir tat alıyor ve rengi de çok güzel açık sarı oluyor. Kız kardeşim ve kuzenlerim için de böyle paket hazırlıyacağım artık, fiyatı hesapladığımda diğer markalardan ucuz kalıyor.
Sabah ritüelim artık zeytinyağı kaşığı olmadan başlamıyor. Kahvaltıdan önce bir kaşık alıp yutuyorum, bu alışkanlık yaklaşık üç aydır devam ediyor. Kocaeli'de yaşamak kolesterol takibini ciddi hale getirmiş olsa gerek. Sipariş ettiğim 6 litre üç tane 2 litrelik teneke olarak geldi, ev içinde saklamak kolay oldu böyle. Teneklerin kapağı açılıp kapanması çok pratik, sıvı dökülmüyor. Rengi sarımsı yeşil, kokusu beklediğim kadar kuvvetli değil ama salata sosu yaparken limonla karıştırınca tadı çok net çıkıyor. Çocuklarımdan biri ilk başta "neden her sabah bunu içiyorsun" diye sormuştu ama sonra alışmış. Daha önceki markayı kullanıyordum ama bu fiyat-kalite dengesi çok daha iyi. Tenekeleri bitirdikten sonra bir sipariş daha verecek gibiyim.
Şişenin kapağı çok pratik, açıp kapatması kolay ve dökülmüyor. Vegan smoothie'lere karıştırırken hiç sorun yaşamadım, ağzı geniş olduğu için ölçü almak da rahat. Uzun süredir kullanıyorum, kalitesi sabit kalıyor.
Altmış yaşında antrenörlük yapıyorum ve sabah protein omleti hazırlarken zeytinyağı kullanıyorum, bu ürünü litre başına fiyat hesabı yaparak seçtim çünkü üç tane 2 litrelik teneke gelince maliyeti düşüyor aslında. Daha önceki markalarla karşılaştırınca bu çok daha ekonomik ve ben de başta şüpheliydim ama ilk omletin üzerine döktüğümde zeytinin kokusu hemen kulağa gitti, tadı da temiz çıkıyor ağızda herhangi bir acılık yok. Çanakkale'de oturuyorum ve burada da birkaç kişiye söyledim, zeytinyağı konusunda pek bilgili değildim ama bu kadar makul fiyata bu kadar iyi bir ürün bulmak zor olmuş, tenekeler de dayanıklı ve kapakları sıkı geliyor depo etmek rahat oluyor. Bir buçuk aydır kullanıyorum ve yedek almayı düşünüyorum, litre hesabını yapan biri olarak bu kadarı yeterli bana.
Kolesterol takibim başladıktan sonra her sabah kahvaltıda bir kaşık zeytinyağı içmeye başladım, doktor da tavsiye etti zaten. Diolivo kullanmaya geçtikten sonra esneklik açısından fark ettim, sabah boşluk karnına alınca tat çok daha temiz geliyor. Üç tane iki litrelik teneke aldığımda litre başına maliyeti hesapladığımda başka yerlerde bulduğum fiyatlardan çok daha uygun çıkıyor, bu kadar düzenli kullandığımda uzun vadede gerçekten tasarruf sağlıyor. Bir de çocuğum fark etti, kahvaltı sofrasında ekmeğe banıyor ve "Bu yağ eski yağdan farklı" dedi. Aylardır aldığım zeytinyağlardan bu kadar memnun kalmadığım var daha önce.
Bir avukat arkadaşımın tavsiyesiyle aldım, yenidoğan göbek temizliğinde kullanmak için. Üç tane 2 litrelik teneke geldi, çok pratik oldu çünkü biri mutfakta, biri banyoda, biri de çantamda hep hazır kalabiliyor. Kokusundan bile temizliğin hissedildiği bir ürün, çok hafif ve irritan yapmıyor bebekler üzerinde. Daha önce başka markalar denemiştim ama bu kadar doğal ve sakin bir yapısı yoktu. Üç çocuğum oldu hepsiyle kullandım, baktığım doktor da uygun olduğunu söyledi 😊 Fiyatı da bu kalitede gayet makul buldum.
Uzun yıllar başka bir markanın zeytinyağını kullanıyordum ama fiyat-kalite oranı artık dayanılmaz hale geldi. Diolivo'yu bir veteriner arkadaşımdan duydum, o da protein omletine damlatıyormuş. Üç tane iki litrelik teneke aldım, kargo geldiğinde şişeler çok güvenli paketlenmişti. İlk açışta kokusu bile farklı, biraz keskin ama temiz bir koku. Omletin üzerine döktüğümde rengi açık altın, hiç bulanık değil. Bir ay oldu, aynı yağı tekrar sipariş ettim bile. Daha ekonomik çıkıyor ve tatı gerçekten başka.
Granola karıştırırken ilk kez tatsam da hemen fark ettim, zeytinin tadı çok net ve az yağlı. Eşim kahvaltıda bir kaşık daha aldı, çocuğum da "anne neden bu kadar iyi" dedi. Üç tane 2 litrelik teneke geldi, evde kullanım rahat oldu.
Uzun süredir başka bir markayı kullanıyordum ama son zamanlarda fiyatlar çok artmış ve Diolivo'yu denemeye karar verdim tabii. Üç tane 2 litrelik teneke sipariş ettim ve gelince hemen protein omletime koydum çünkü her sabah antrenman öncesi yapıyorum. Tadında o klasik zeytinin tuzluluğu ve kokusu tam da aradığım gibiydi, yapay bir şey hiç hissetmedim ve ağızda hafif bir acılık var ki bu da kaliteli zeytinyağında olması gereken bir şey. Fiyat-kalite oranı açısından önceki markamdan çok daha iyi ve üç teneke de çok pratik oluyor evde saklamak için.
Litre başına fiyatı hesapladığımda diğer markalardan çok daha uygun çıkıyor, üç tane 2 litrelik teneke geldi ve hepsi sağlam. Antrenman öncesi 1 kaşık alışkanlığım var, bu fiyattan böyle kaliteli bir yağ bulması zor. 👍
Bir komşunun tavsiyesiyle aldım, smoothie bowl üzerine damlatmak için. Üç tane 2 litrelik teneke geldi, pratik oldu evde saklamak açısından. İlk açtığımda kokusu gerçekten fark ettirdici, zeytinyağı gibi kokması lazım işte, bu da öyle. Çocuğum bile fark etti, "Anne bu başka mı" dedi kahvaltıda. Her sabah birkaç kaşık alıyor artık, gayet memnunum, böyle devam etsin.
Sabah ritüelim oldu artık birer kaşık zeytinyağı içmek kahvaltıda ve ben de fark ettim valla bu yağın tadı bambaşka oluyor birkaç gün sonra, kokusu da çok güzel gelip annem mutfaktan "Ne var orada" diye çağırıyor. Geçen sene başka bir markayı kullanıyordum ama litre başına fiyatı hesapladığımda Diolivo çok daha uygun çıkıyor ve kalitesi hiç müzakere götürmüyor. İki çocuğum var ve onlara da veririm arada, Aydın'da yaşayan biri olarak bu tür sağlıklı ürünleri seçmek önemli geliyor bana. Üç tane 2 litrelik teneke geldi siparişte ve praktik oldu ambalajları, kapağı açılıp kapatması kolay ve mutfakta yer kaplayıcı değil. Fiyat-kalite oranı açısından başka markalara bakmayacağım artık 🫒
Paket geldiğinde çok dikkat ettim açarken, kargo elemanı iyi korumuş meğer. İçinde üç tane 2 litrelik teneke vardı, hepsi yerinde. Akşam smoothie bowl hazırlamaya karar verdim, ilk tenekeyi açtım ve kokusu hemen mutfağı sardı. Zeytinyağının o ince, hafif aroması var, ağır değil. Çocuklarımın sabah kahvaltısında smoothie kasesi üzerine döktüm, rengi de güzel sarı, berrak. Eşim "Bu daha önceki markadan çok farklı" dedi, haklıydı. Tenekelerin kapakları sıkı ve pratik, buzdolabında yer kaplayıp da çok fazla değil. Fiyatını düşündüğümde iyi bir tercih yaptığımı hissettim. Hala ilk tenekenin yarısı kaldı, günde birkaç kez kullanıyoruz. Üç tane olunca ev için yeterli stok oluyor.
Kargo kutusunu açtığımda üç tane 2 litrelik teneke çıktı ve ilk düşüncemde ya ha, bu kadar mı diye şaşırdım doğrusu. Ama düşündüm ki böyle daha pratik, bir teneke mutfakta açık durur, biri buzdolabında, biri de çocuklara masaj yağı olarak yatak odasında. Paketleme çok güzel yapılmıştı, tenekelerin hiçbiri sızmamış. İlk tenekeyi açarken kokusu hemen belli oldu, çok temiz bir zeytin kokusu, yapay bir şey yok içinde. Beşiktir yaşındaki kızımın kuru cildine masaj yaparken fark ettim, yağ çok hafif emiliyor ve kıza bir şey olmamış, rahatsız etmiyor. Şu an ikinci tenekenin sonuna geldik bir buçuk ayda, demek çok kullanılıyor bu evde. Fiyatı da hesapladığımda litre başına çok uygun çıkıyor, başka markalardan ciddi fark var.
Bruschetta yaparken eski yağlarla fark ettim valla, bu yağ tam başka bir şey. Kokusu açınca mutfak dolup taşıyor, tadında da o gerçek zeytin lezzeti var. Üç teneke almıştım, hepsi tükendi bile. Çocuklara da antipasto yaptığımda fark ettiler 🫒
Mantı günü için aldım, eşim şeker hastası olduğu için zeytinyağ tabağında bol bol kullanıyor. Üç tane 2 litrelik teneke geldi, pratik diye tercih ettim. Kokusu açar açmaz anlaşılıyor ki iyi bir yağ, ama benim için asıl fark mantı hamurunun üzerine damlatınca oluyor. Eşim "Bu yağ farklı şeymiş" dedi, en azından o memnun kaldı yani. Fiyat da makul geldi bana, bir ay kadar yetişir rahat.
Esnaf olarak sabah erkenden kahvaltıya oturunca fark etmişim, eski kullandığım yağların kokusu artık hiç çekmiyor. Diolivo açtığımda mutfak bambaşka bir koku aldı, zeytinin o gerçek aroması var. Protein omleti yaptığımda tadı çok farklı oluyor, yağ ağırlaştırmıyor, tam tersine hafif ve lezzetli. Üç tane 2 litrelik teneke aldım, hepsi de aynı kalitede geldi ve ambalajı çok iyi korunmuş. Fiyatı hesapladığımda diğer markaların litresine göre çok daha uygun, bu kadar temiz ve lezzetli bir yağ bulmak zor. Artık başka bir şey kullanmayı düşünemiyorum bile, her kahvaltıda bu yağ olması gerekiyor benim için.
Sabah kahvaltıda ilk kez açtım, kokusu çıkınca annem mutfaktan çağırdı "Ne var yha?" diye. Ekmekle birlikte tattırdım, "Valla bu başka" dedi. Çocuklarım için salatalara kullanıyorum zaten ama bu sefer 500ml şişe aldığıma iyi oldu, hem taşınması kolay hem ev de yer işgal etmiyor. Lezzeti annemin çocukluğundaki yağı andırıyor demiş, gerçekten bu kadar az seçenek varken bu kadar fark etmesi ilginç yha 🫒
İlk siparişte bir teneke hasarlı gelmiş ama firma hiç sorgulamadan yenisini gönderdi ve o günden beri her ay alıyorum artık. Eşimin şeker hastalığı var da sabah kahvaltıda zeytinyağlı domates ve peynir tabağı hazırlarken bu ürünü kullanıyorum, kokusu çok tatlı ve ağızda hafif kalıyor. Üç tane 2 litrelik teneke aldığımda hepsi temiz paketli geliyor ve kiler köşesinde rahat duruyor, dökülme sorunu da hiç yaşamadık şimdiye kadar 😊
Ezogelin çorbası yaparken kullanıyorum sabah antrenmantan döndükten sonra. Bir kaşık yağ çorbaya damlatınca tadı bambaşka oluyor, eski markamda böyle bir lezzet yoktu valla. Üç tane iki litrelik teneke aldım, ev kullanımı için ideal fiyat.
Şişenin tasarımına çok dikkat ettim açarken, kapağı gerçekten rahat tutuluyor ve dökerken kontrol sağlıyor. Avokadolu kahvaltılarımda bir kaşık zeytinyağı damlatırım, o dar ağızlı şişe sayesinde fazlasıyla dökmüyorum yani. Daha önce kullandığım yağlarda kapak çıkartırken biraz uğraşıyordum ama burada hiç sorun yaşamadım. Sabah erkenden acele ettiğim zamanlarda bile dökülme riski yok pratik olmuş. Oğlum da geçen gün kahvaltıda gözlemişti, "Baba bu kapağı açmak çok kolay" demiş. Uzun yıllar başka markaları denedim ama bu kadar işlevsel bir şişe tasarımı ile ilk kez karşılaşıyorum diyebilirim. Hepsiburada'dan sipariş verdim, paket geldiğinde şişe hiç hasar almamış, koruma da iyi yapılmış.
Hemşirelik yapıyorum ve gece vardiyaları çok yoruyor insan ama sabah aç karna bir kaşık zeytinyağı içmeye başladıktan sonra gün başlangıcım bambaşka oldu. İlk siparişte üç tane iki litrelik teneke geldi ve bu sefer tekrar sipariş verdim çünkü bir ay içinde bitiyor neredeyse, ailecek kullanıyoruz. Çocukların kahvaltılarına da damlatıyorum, eşim de sabah ritüelimize katıldı artık. Rengi çok açık ve kokusundan bile fark ediliyor ki temiz bir ürün. Tat olarak da çok keskin değil, tahta tadı hiç yok, yemeklerde kullanıldığında da tam ne aradığımı buldum valla. Denizli'de yaşıyor olsam da burada zeytinyağ fiyatları uçuk pahalı olduğu için bu fiyata böyle bir kalite bulmak imkansız depo marketlerinde. Şu an düzenli olarak alıyorum artık, arada bir hafta atlasam kahvaltı eksik gibi hissediyorum.
Evde ilk kez kullanmaya başladığımızda farkı hemen anladım. Sabah kahvaltıda ekmek üzerine dökerken kokusu bile farklı geldi, çocuğum "Baba bu ne?" diye sordu. Üç tane 2 litrelik teneke aldım kafede de kullanıyorum artık, litre başına fiyat hesapladığımda çok uygun çıkıyor. Bruschetta yaptığımda müşteriler de fark ettiklerini söylediler, gerçekten uzun yıllar başka markalar kullanıyordum ama bu yağ bambaşka bir şey. 🫒
Litre başına fiyatı hesapladığımda diğer markalardan çok daha uygun çıkıyor, üç tane 2 litrelik teneke aldım ve sabah aç karna bir kaşık içmeye başladım şimdiden bir ay oldu, vücudum çok hafif hissetmeye başladı açıkçası. 🫒
Daha önceki markalarla kıyasladığımda bu zeytinyağında fark ettim. Eşim sabah kahvaltısında yoğurdu zeytinyağıyla yiyordu, bir gün bunu aldığımda "Bu nedir, başka bir şey mi" diye sordu. Rengi daha açık, kokusu daha yumuşak ama tat tamamen farklı. Çocuğum da fark etti, yemek yemenin daha keyifli olduğunu söyledi. Diyetisyen arkadaş önerdi zaten, intermittent fasting'de break-fast'ımda bir kaşık yağ almam gerektiğini söyledi, bu da işe yaradı. Üç teneke geldi evde, kullanması pratik, kapağı sıkı. Ankara'da başka yerde bu fiyattan bulamadım. Bir tek eksik tarafı var, yazda çabuk açılıyor, serin yerde tutmak gerekiyor ama o da normal. Dördüncü aydayız artık, stok yapmayı düşünüyorum.
Şişenin ağzı dar olduğu için dökerken kontrolü iyi sağlıyor ve damlama olmuyor diye sevinmiştim ama kapağı biraz sıkı geliyor ara sıra açamadığım oluyor ilk seferlerde, eşime açtırttığım var işte dört ay kullanıyoruz şimdi alışkanlık oldu elim güçlendikçe sorun yok tabii ki 🫒
Bir arkadaşın tavsiyesiyle aldım, çünkü o sürekli avokado ekmek yiyorken bu yağı kullanıyor ve ben de merak ettim. İlk kez açtığımda kokusu gerçekten farklı, taze ve hafif mısırlı bir koku var. Kahvaltıda yumurtanın üzerine damlatıp tatlandığımda tat ağızda çok temiz kalıyor, başka bir şey gibi değil. Üç tane 2 litrelik teneke geldi, kargo sırasında paket iyi korunmuştu, açarken rahat oldum 😊 Kayseri'de bizim kullandığımız diğer markalarla karşılaştırdığımda rengi ve lezzeti çok daha net fark ediliyor. Fiyatını hesapladığımda litre başına uygun çıktığı için tekrar alacağımı düşünüyorum, hatta biri de sevdiklerime vermek istiyorum.
Bebek zeytinyağı diye başladı ama çok beğendik sonra ben de kullanmaya başladım sabah kahvaltıda limonla salataya dökmek için, kokusu açınca mutfak hoş bir şekilde kaplı oluyor valla. Daha önceki markalardan fiyat farkı çok fazla değilmiş aslında litre başına hesapladığımda, üç tane 2 litrelik teneke sipariş ettiğimde çok pratik geliyor dolabında yer kaplamıyor ve hep taze kalıyor açılmış olanı. Çocuklara da veriyorum salata sosuyla beraber, ağızda kalıyor bir tatlılık hissettiriyorum bunu yapan başka yağ görmemiştim daha önce. Geçen ay alet de sipariş ettim böyle düzenli alıyor oldum artık, eve geldiğinde kargo iyi paketlemiş diye fark ettim hiç sızıntı yok. Limon sıkıp içine döktüğümde tadı bambaşka oluyor İstanbul'da satılan diğer markaların yanında 🫒
Kargo geldiğinde kutuyu açtım üç tane 2 litrelik teneke vardı ve ilk an şaşırdım çünkü 6 litre diye sipariş etmişim ama sonra düşündüm ki aslında böyle daha pratik oluyor depo tutarken, yengelerim için hediye olarak almıştım ve rengi çok güzel sarı yeşil ışıl ışıl tenekeler.
Evde kullanmaya başladığımdan beri sabah kahvaltısının bir parçası oldu artık. Aç karna bir kaşık içiyorum, tadı ve kokusu gerçekten fark yaratabiliyor insan tarafından. Üç tane 2 litrelik teneke geldi, kullanması pratik, mutfakta yer kaplamıyor. Gaziantep'te de bu tarz ürünler pahalı oluyor normalde, ama bu fiyata bu kaliteyi bulmak zor 🫒
Daha önce kullandığım başka bir markadan geçtim çünkü çocuklarımın ek gıdalarına katıyorum ve bu zeytinyağında fark ettim. Kokusu çok daha hafif, çocuklar yemeklerini reddettikleri o ağır kokuyu burada yaşamıyoruz 🫒 Mantı ve erişte hamurunda da kullandım, tadı eski yağlardan çok farklı, daha temiz denebilir. Kayseri'de yaşadığımız için yerel ürünleri tercih ediyorum ama bu sefer Toscana'dan 6 litre siparişi verdim, üç tane 2 litrelik teneke geldi, paketleme çok pratik oldu. Hepsiburada'dan aldığım diğer ürünlere kıyasla bu fiyata bu kalite beklemiyor insan açıkçası. Şu an üçüncü siparişimi yapıyorum, ev stokunu tamamlayacağım 😊
Şişenin kapağı çok pratik açılıyor ve dökme sırasında hiç akıtmıyor, sabah aç karna bir kaşık almak için tam uygun tasarlanmış. Ilk kez açtığımda şişenin ağzını kontrol ettim çünkü bazen ucuz markalarda kapak sıkı oluyor ama burda gayet rahat ve güvenli hissetim, zeytinin kokusu hemen mutfağı doldurdu ve tat ağızda bıraktığı izlenim çok temiz. Editör olarak masada otururken bile şişeyi yan tarafa koyup kullanabildim, akıtma riski hiç olmadı valla.
Kargo hasarlı geldi ama firmaya hemen yazınca üç tane 2 litrelik teneke yolladılar yeni tanesini hiç beklemeden bir hafta içinde kapıya ulaştı. Eşim şeker hastası olduğu için sabah kahvaltıda zeytinyağlı ekmek yeme ritüeli var ve bu yağın tadı gerçekten farklı çıkıyor ağızda, acısı az fiyatı ise makul bence.
Şeker hastası eşim için doktor önerisiyle başladığım sabah ritüeli bu oldu. Her sabah kahvaltıdan önce bir kaşık içiyorum, o da benimle beraber. İlk haftada eşim fark etti, "Feray bu yağ başka bir şey" dedi. Gerçekten de kokusu ve tadı önceki markalardan çok farklı, ağız da hafif ve temiz kalıyor. 3 tane 2 litrelik teneke aldım, eve geldiklerinde çocuklardan biri "Ne kadar çok yağ aldı anneciğim" demişti ama bu 3-4 aylık yeterli olacak. Sabahları sofraya koyduğumuzda rengi de çok güzel, bulanık değil. 63 yaşında 40 yıllık hesap muhasebeci olarak iş hayatında yaşadığım stresi azaltacak şeyler arıyorum ve bu basit sabah alışkanlığı bana iyi geliyor. Eşimin sağlık göstergeleri de iyiye gidiyor, bu ay kontrol randevusu var.
Daha önce başka bir markadan kullanıyordum ama litre başına fiyat farkı çok göze batmaya başladı, Diolivo'ya geçtim ve çok doğru karar verdiğimi düşünüyorum açıkçası. Akdeniz diyeti programında günlük kotam var ve her sabah kahvaltıda bir kaşık zeytinyağı içiyorum, bu yağın tadı gerçekten farklı, hafif ve yumuşak iniyor ağızdan, başka yağlardaki o ağır hissi yok. Üç tane 2 litrelik teneke aldığımda paket gayet güvenli geldi, tenekelerin üzeri iyi kapalı ve hiçbir sızıntı yok, pratikliği de önemli benim için çünkü depolama kolaylaşıyor evde 😊
Uzun yıllar başka bir markanın zeytinyağını kullanıyordum ama geçen ay fiyatı gördüğümde şok oldum valla. Diolivo'yu denemeye karar verdim, üç tane 2 litrelik teneke aldım. Sabah aç karna bir kaşık içme alışkanlığım var, 61 yaşındayım ve buna dikkat ediyorum. Açtığımda kokusu çıkınca hemen anladım başka bir şey olduğunu. Eski yağlara kıyasla çok daha hafif, ağzımda kalan o keskin tat yok. Dört çocuğum var, en küçüğü de sıkıştırılmış ekmek üzerine biraz yağ dökerek yiyor, o da fark etti herhalde çünkü daha çok istedi. Litre başına fiyatı hesapladığımda diğer markalardan çok daha uygun çıkıyor. Tenekeler rahat, kapaklar sıkı, kargo sırasında hiç sıkıntı yaşamadım. Şimdi bu ürünle devam edeceğim.
Kargo açıldığında ilk bakışta şaşırdım, üç tane 2 litrelik teneke çıktı ve bir an "acaba yanlış mı gönderdi" diye düşündüm ama sonra hatırladım 6 litre böyle geliyor zaten. Kargo sırasında birinin kapağı biraz ezilmiş, hemen firmaya mesaj attım ve iki gün sonra yenisini yolladılar, çok hızlı davrandılar. Hemşire olarak çalışırken stres atmamın bir yolu pesto ve tapenade yapmak, bu zeytinyağını kullanmaya başladıktan sonra soslarım çok daha iyi oluyor. Tadı gerçekten hafif ve yumuşak, Bursa'da yaşadığımız için Ege'nin bu tarafını biliyorum, bu da benimle aynı dilden konuşuyor gibi geliyor. Üç tenekenin de kapağı pratik, açıp kapatması kolay ve dökülme sorunu yok. Pişirmede de soğuk salatalarımda da kullanıyorum, hiç hayal kırıklığı yaşamadım valla.
Şişenin kapağı gerçekten iyi tasarlanmış, dökerken kontrol etmesi kolay ve sıçramıyor. Daha önce kullandığım başka markalarında kapak açtığımda yağ akıyor, burada öyle bir sorun yok. Bebek yağı diye almıştım ama ben de salatalarda kullanıyorum, kokusu hoş ve hafif. Üç şişe sipariş ettim, biri mutfakta biri ise annemin evine götürdüm, böyle bütçe uygun oluyor. Diolivo'yu sonra da alırım.
Şişenin kapağı çok rahat açılıyor, dökerken de kontrol edebiliyorsun yağ dökülmüyor. Ben pesto ve tapenade yapıyorum sık sık, ince ince akıtmak gerekiyor işte bu tür şeyler için ideal. Daha önce kullandığım markalarda kapak sıkı olurdu veya dönerken sıçratırdı, burada öyle değil. Üç tane 2 litrelik teneke aldım, depolama açısından da pratik oldu mutfakta. Kokusu da güzel, Muğla'da yaşadığımız için zeytinyağı konusunda biraz seçici olmuşum tabii, ama bu yağın tadı pesto içinde çok belli oluyor iyi bir şekilde. Kapak tasarımı basit ama etkili diyebilirim, uzun süre açık kalsa bile kapamak kolay oluyor ve sızdırmıyor.
Kargo geldiğinde kutu açtığımda ilk şey tenekelerinin yapısına baktım, üç tane 2 litrelik teneke gelmiş ve hepsi sağlam duruyor. Teneke kapakları açılması çok rahat, hiç zorlamadan açılıyor. İçeri baktığımda yağın rengi tam altın sarısı, kokusunu bile tenekeden çıkardığımda fark ettim çok farklı bir aroma var. Smoothie bowl yapıyorum haftasonları ve bu yağı damla damla üzerine döktüğümde tat ağızda gerçekten başka oluyor, normal market yağlarıyla hiç aynı değil. Bir teneke bile baya uzun süreceğim gibi geliyor ama üç tane olması da elimi açık tutuyor, işin güzel tarafı bu.
Mantı yaparken zeytinyağına çok dikkat ettim bu sefer çünkü annem hep iyi yağ kullanmanın farkını söylerdi, üç teneke geldi ve hepsi koku ve renk olarak çok güzel sarı yeşil renginde ve tadı ağızda biraz acı biraz çiçeksi oluyor yani gerçek zeytinyağı işte, mantı sosunda kullandığım zaman başta biraz tereddüt etmiştim ama sonra adamakıllı fark ettim nitelik ne mal, artık sabah aç karna da bir kaşık alıştırması yaptım bu yüzden ✨
Bebeğin cildine masaj yağı diye başladığım ama sonra ben de kullanmaya başladım açıkçası. Daha önce market rafından aldığım ucuz yağlarla bebek masajı yapıyordum ama eşim bir gün "Bu yağ nereden geliyor biliyor musun" diye sordu ve o zaman araştırmaya başladım. Diolivo'yu denediğimde fark ettim ilk kullanışta, kokusu tamamen farklı ve çok daha hafif, bebeğin cildine hiç tahriş etmiyor. Üç tane 2 litrelik teneke aldığımda bütün aile kullanmaya başladı, ben sabah yağlı ekmek yemeye başladım, kızım çorbaya damlatıyor, hatta saçlarında da kullandığımız oluyor. Tenekeler çok pratik geldi, dökülmüyor ve kapakları sıkı oturuyor, tutuşu da rahat oluyor mutfakta. Fiyatı başlarda yüksek görmüştüm ama litre hesabında aslında çok makul, ucuz yağlara göre çok daha az tüketiyoruz çünkü lezzeti ve kokusu güçlü. Hepsiburada'da satılanlardan değişik bir şey bu yağ gerçekten, iki aydır aldığımızdan son kalmadı bile.
Bir arkadaş tavsiye etmişti, konuk geldiğinde masaya koysun diye. 6 litre aldım, 3 teneke 2 litrelik geldi, pratik oldu. Çocuğun beslenme döneminde biraz da ek gıdasına katıyorum, tat ve koku gerçekten temiz. Antalya'da yetiştiğim için zeytinyağını iyi bilirim, bu da uygun fiyata kaliteli 🫒
Sporcu salata sosuyla uğraştığım için zeytinyağı çok önemli benim için. Diolivo'yu ilk kez kullandığımda, özellikle limon ve sirkeyle karıştırdığımda tadı çok temiz çıkıyor, ön damağa hiç ağır gelmiyor. Üç tane 2 litrelik teneke aldım, böyle birden bitmiyor, haftaya yetiştiyor rahatlıkla. Eczacılık mezun olunca metabolizmaya dikkat etmeye başladım, bu yağ da o listenin başında geldi benim için. ⭐
Üç tane 2 litrelik teneke sipariş ettim, her ay aynısını tekrar alıyorum artık. Başta fazla gelir mi diye düşündüm ama yengelerle, kuzenlerle ev toplantılarında hızlı bitiliyor. Sabah kahvaltıda ekmekle kullanırken öğleden sonra salata ve mezeler için ayrı tutuyor, bu şekilde daha ekonomik oluyor litre başına. Kokusu açar açmaz mutfağı dolduyor, rengi de doğal ve berrak. Fiyat-kullanım oranını düşündüğümde başka marka almayı aklıma getirmiyorum artık 🫒
Başka markadan geçtim çünkü çocuklarımın ek gıdalarına katıyorum ve bu zeytinyağı gerçekten farklı. Kokusu hafif, tadı yumuşak, midesine dokunmuyor. İşletme olarak 3 teneke siparişi verdim, pratik geliyor, depolama kolayı. Eşim bile fark etti 😊
Üç sene önce beslenme danışmanlığı verdiğim bir hastanın önerisiyle başladım bu yağa. Şeker hastası eşimin her sabah kahvaltısında zeytinyağlı beyaz peynir ve domates var, doktor tavsiye ettiği için de çok dikkat ederim hangi yağı alacağıma. İlk kez altı litre siparişi verdim, kargo geldiğinde kutuda üç tane iki litrelik teneke vardı. Başta düşündüm niye böyle geldi ama sonra pratik olduğunu anladım, biri buzdolabında, biri mutfakta, biri de salonda kolay erişim için tutuluyor artık. Dört ay geçti, aynı siparişi tekrar verdim. Eşim fark etti, "bu yağ berbat değil" dedi ki ondan övgü almak zor. Çocuklardan biri mantı yaparken, diğeri salata yaparken aynı şişeden alıyor, ortak bir şey oldu evde. Kokusu taze, tadı hafif ve ağır gelmiyor. İzmir'de yaşıyorum, ben genç yaştayken babamın bahçesinde yetiştirdiği zeytin ağaçlarını hatırlıyorum, bu yağ o tadı veriyor bana. Artık alışkanlık oldu, her ay sonunda siparişi veriyorum.
Sabah aç karna bir kaşık içiyorum, ezogelin çorbaya da damlatıyorum. Mersin'de yaşıyor olsam bile bu zeytinyağını tercih ediyorum, geçen ayın başında aldığım üç teneke hâlâ duruyor evde. Çocuğum da salatasına karıştırıyor, hiç sorun yok 🫒
İlk siparişimde bir teneke eksik geldi, ama firma bunu öğrenince hemen çözüp gönderdi, aksilik çıkarmadı. O yüzden şimdi her ay üç teneke alıyorum. Diyetisyen olarak hastaların düşük karbonhidrat planında sağlıklı yağ araması tavsiyesi veriyorum, kendim de sabah omlet yapıyorken ya da salataya katarken kullanıyorum. Tadı temiz, kokusunda da hiçbir yapay şey yok. Oğlum dört yaşında, ona da yoğurta karıştırıyorum. Üç teneke şekli pratik, ev yerleştirilmesi kolay.
Şişesi gerçekten pratik tasarlanmış, kapağı açıp kapatırken hiç zorluk çekmiyor ve dökerken de kontrollü akıyor. Ek gıdaya başladığımda zeytinyağı eklemek için tam bunu arıyordum, küçük şişe olması mutfakta yer kaplayıp da pis görünmüyor. Kokusu da çok güzel, ilk açtığımda dedim bu gerçek zeytinyağı işte. Fiyatı uygun olunca depo ettim, yakında tekrar alacağım.
Kargo geldiğinde kutunun içinde üç tane 2 litrelik teneke vardı, ben başta biraz şaşırdım ama sonra anladım böyle geliyormuş. Açarken kapağı çıkarmak biraz uğraştırsa da bir kere alışınca sorun değil. Eşime hemen bir tabak içine döktüm, şeker hastalığı olduğu için diyetine dikkat ediyor ve zeytinyağını sadece salata ve taze fasulye üzerine kullanıyor. Kokusunu aldığında gözü parlayıverdi, eski zamanları hatırladığını söyledi. Biz Ankara'da yaşıyor olsak da bu yağ bana çok tanıdık geldi, sanki Ege'den almışız gibi. Şu ana kadar bir teneke bitirmek üzere, sıkıntısız kullanılıyor ve raf ömrü de rahat görünüyor. Bir şey eksik değilse biraz daha alacağım 🫒
İlk siparişte bir teneke eksik gelmişti, Trendyol'a yazınca sıkıntı çıkarmadan 3 teneke yolladılar. O günden sonra kafenin smoothie bowl'larında sadece bunu kullanıyorum, müşteriler de fark ediyor. Zeytinyağı yoğun ve lezzetli, kahvaltı masasında başka bir tat oluşturuyor gerçekten.
Sabah kahvaltıda ilk kez açtığımız zaman çocuklar hemen fark etti, yağın rengi çok daha sarı ve parlak görünüyordu. Kokusu da farklıydı valla, biraz da merak ettik doğrusu. Menemen yapıp üzerine damlatınca, tam o anda eşim "Bak bu başka bir şey" dedi. Çok ince bir tat, hiç acı yok, tam çocuklar için aradığımız gibi. Üç tane 2 litrelik teneke geldi, bu da pratik oldu açıkçası, biri mutfakta, biri yedek olarak kaldı. Hemşire olarak mesai günlerimde çocuklara hazırladığım salataya da koyuyorum, daha rahat hissediyorum. Bir kaç hafta kullandık şimdiye kadar, hiç pişmanlık yok.
Çanakkale'de yaşadığımız için zeytinyağı seçiminde biraz titiz oluyorum, hele de üç çocuğumun sağlığı söz konusu olunca. Geçen sene başka bir markadan alıyordum ama kokusundan ve tadından hiç memnun değildim, sanki rafta çok beklemişti. Diolivo'yu ilk defa denediğimde fark ettim hemen—açılı, temiz bir koku, hiç o ağır yağ tadı yok. Diyetisyen 15 mililitre önermiş günlük ve ben de çocuklara sabah boş mideye veriyorum, bu yağ çok hafif geliyor onlara. Üç tane 2 litrelik teneke aldım bu sefer, evde saklamak pratik oluyor böyle. Tadı ağızda kalıyor, çocuklardan biri bile "bu yağ farklı" dedi, o da bir şeydir. Mantı yaparken, salatalarda, çorbaya damlarken her seferinde aynı kaliteyi alıyorum, hiçbir hayal kırıklığı yaşamadım şu ana kadar.
Uzun yıllar başka bir markanın zeytinyağını kullanıyordum ama son zamanlarda fiyatlar göğe çıkınca alternatif arayışına girdim. İşte bu arada bir arkadaş Diolivo'yu önerdi, kargo geldiğinde açtığımda üç tane 2 litrelik teneke çıktı ve ilk tepkim biraz şaşkınlık oldu ama sonra pratikliğini anladım. Bruschetta yaparken ve zeytinli antipasto pastalarda kullandığımda tadı gerçekten temiz, pas tat yok. Kokusu da hafif ve doğal, çocukların antipasto tabağında bile hiç garip bir şey olmadı. Eşim fark etti birkaç gün içinde, "bu zeytinyağı nedir" diye sordu, o kadar belirgin bir fark vardı. Şimdi her sabah kahvaltıda bir kaşık alıyorum, üç teneke de çok akıllıca geldi çünkü yer kaplayıp durmuyor ve depolamak kolay. Bu fiyata bu kalite bulması zor, başka markaya dönüş düşünmüyorum artık.
Sabah kahvaltısında bir kaşık zeytinyağı içmeyi alışkanlık haline getirdim, özellikle oğlumun ek gıdaya başladığından beri daha dikkatli olmaya başladım. Diolivo'yu seçme sebebim de tam olarak bu, bebek için emniyetli bir seçenek olması. Açtığımda ışığa tutup bakınca rengi çok temiz, zeytinin kokusu burnuma geldiğinde de şüphe kalmıyor ki doğru ürün aldığımı anlıyorum. Ankara'da market raflarında gördüğüm diğer markalarla kıyasladığımda bu fiyattan bu kaliteyi bulmak zor, en az üç aydır düzenli kullanıyorum hiç pişman değilim.
Eşimin şeker hastalığı var, doktor zeytinyağını tabağa dökerek yemeyi önerdi. Diolivo aldım, üç tane 2 litrelik teneke geldi, pratik şekilde rafta durdu. Birkaç haftadır her sabah kahvaltıda kullanıyoruz, zeytinin tadı ağızda çok temiz kalıyor, sızıntı da yok tenekelerden 🫒
İntermittent fasting yaptığım için sabahları aç karna bir kaşık içiyorum, mideme çok iyi geliyor. Üç tane 2 litrelik teneke aldım geçen ay, hala bitirmedim valla. Tadı temiz, kokusu da hoş, ucuz da değil ama para harcamaya değer gerçekten.
Şişenin kapağı gerçekten pratik valla, dökme rahatlığı başka. Bruschetta hazırlarken tek elle tutup dökebiliyorum, çocuklara da güvenli geliyor. Rengi ve kokusu da Gaziantep'teki zeytinliklerden aldığım yağları hatırlatıyor, ama bu kadar temiz ve tutarlı değildi onlar.
Dün sabah kahvaltıda ilk kez denedim, ekmek ve peynirle birlikte. Kokusu hemen dikkat çekti, taze zeytinin o güzel kokusunu alıyorsunuz. Bir kaşık ağızda eritti, çocuklarımdan biri "Baba bu öncekinden farklı" dedi, karısı da "Adana'da annelerimiz böyle yağ kullanırdı" diye hatırladı. Kahvaltıdan sonra biraz cildime de sürüp deneyeceğim, romatizmamda fayda görmüşüm benzer ürünlerden. Üç tane 2 litrelik teneke geldi, pratik oldu saklama açısından, biri mutfakta, biri yatak odasında kalacak. Gerçekten buna benzer bir şey uzun zamandır arıyordum. 👍
İlk siparişimde bir teneke eksik gelmiş ama Diolivo hemen çözmüş, sorun yapmadı. O yüzden ben de tekrar alıyorum. Çocuğun salatasına ve yumurta kızartmasına kullanıyorum, zeytinyağ tarafında çok seçici değilim ama bu yağın tadı ve kokusu hoş, rengi de güzel sarı. Üç tane 2 litrelik teneke geldiğinde mutlu oldum, rahat saklayabiliyorum mutfakta. Antalya'da yaşadığım için yerel ürün olması da sevindirdi biraz.
Eşim romatizmasından dolayı her gün cilde sürüyor, ben de salatalara kullanıyorum. Üç tane 2 litrelik teneke geldi, pratik açıdan çok iyi. Kokusu güzel, rengi açık sarı, tat da yumuşak. Daha önce kullandığımız başka markayla kıyasladığımda fark ettim. Eşim de "bu daha hafif" dedi, o yüzden memnunum yha 😊
Sabah oruç açarken kullanmaya başladım, ev mutfağına ilk kez almışım böyle bir şey. Üç tane 2 litrelik teneke geldi, pratik olmuş açıkçası. Çocuğun da kahvaltıda ekmekle yediğini görünce anladım bu yağ başka bir şeymiş valla, eski kullandığımdan fark ettim hemen tat olarak.
Geçmiş sene kullandığım başka markadan vazgeçtim valla, sabah aç karna kaşık içmek için daha hafif bir şey arıyordum. Diolivo'yu deneyince fark ettim hemen, kokusu çıkınca mutfakta ne var diye eşim de geldi 😊 Üç tane 2 litrelik teneke geldi, pratik oldu evde saklamak açısından. Tat olarak da eski yağlarla karşılaştırınca çok daha temiz, incecik bir lezzeti var. Kahvaltıda zeytine eşlik ettirmekten başka, sabah ritüelim haline gelmişi bile. 4 yıldız veriyorum, kesinlikle başka markaya dönüş yok artık.
Mersin'de antrenörlük yapıyorum ve sabah antrenmanlarından sonra salata sosları hazırlamaya başladım. Üç tane 2 litrelik teneke sipariş ettim, ilk açtığımda çok şaşırdım valla — rengi çok temiz, kokusu da doğal zeytinyağı kokusunu veriyor. Sporcu beslenmesine geçtikten sonra her şeyde zeytinyağı kullanıyorum artık, bu da hiç hayal kırıklığı yapmadı. Tenekelerin kullanışlılığı da ayrı bir artı, mutfakta yer kaplıyor ama dayanıklı gözüküyor. Tekrar sipariş edeceğim kesinlikle 🫒
Kargoda hasarlı geldi, hemen firmaya yazı attım ve iki gün içinde yenisini gönderdiler hiç sorgulamadan. Zeytinyağının kendisi de çok iyi, eşim şeker hastalığı olduğu için sabah kahvaltıda bir kaşık içiyor, doktor da önermiş zaten. Rengi açık, kokusu hafif ve lezzetli, fiyatı da makul buldum.
Geçen ay eşim fark etti aslında, sabah kahvaltıda zeytinyağlı ekmek yiyorken "Bu yağ başka bir şey" dedi. O zamana kadar ne farkı var diye düşünmüştüm ama açıkçası haklıymış. Diolivo'yu vegan smoothie'lerime kullanmaya başladım, sabahları blenderden çıktığında rengi ve kokusu hemen göze çarpıyor. Gaziantep'te yaşasak da burada bulduğum zeytinyağlar genelde bayat hissettiriyor, ama bu ürün sıcak damlardaki tatlılığı koruyor. Altı litre siparişi vermiştim, üç tane iki litrelik teneke halinde geldi, raflarda da pratik duruyor. Çocuğum bile "Baba bu yağ neden daha güzel kokuyor" diye sordu. Biraz pahalı olsa da günlük kullanımda fark ettikçe bence değiyor.
Sabah kahvaltısında zeytinyağını ilk kez denedik ve çocuklar hemen fark etti, özellikle peynir ve tostla yediğimizde yağın o hafif çiçek kokusunu herkes sevenidi. Üç tane 2 litrelik teneke aldım çünkü evde dört kişi için hızlı biter ve ayrıca pesto yapacağım var ileride, böyle büyük miktarlar daha ekonomik oluyo bana. İlk günden itibaren tenekelerin ağız kısmı çok pratik, akıtmıyor ve mutfak tezgahında yer kaplamıyo, ne kadar kullansam da tazeliğini koruyo. Ankara'da yaşadığımız için çoğu ürünü denesem de bu zeytinyağında fark ettim ki tadı çok temiz ve acılığı hiç yok, çocukların hassas midesine çok iyi geldi. Kız çocuğum salata sosunda kullanmamı istedi bile artık, hani çocuklar normalde o kadar da dikkat etmez ama bu sefer kendisi talep etti. 55 yaşında olup da hala buğün gibi bir ürünü yeni keşfetmek baya hoş geldi doğrusu.
Smoothie bowl hazırlarken eski yağlarla kıyasladığımda farkı hemen anladım. Diolivo'nun kokusu çok daha hafif ve doğal, o sentetik bir şey yok. Çocuklara vermek için rahat ediyorum, hem tadı hem de rengi tamamen farklı. Üç tane 2 litrelik teneke geldi, pratik oldu evde sakladığım yerler için. Aylardır devam edeceğim gibi hissettim.
Kargo çok hızlı geldi Aksaray'a, kutunun içinde üç tane 2 litrelik teneke var diye şaşırdım açınca çünkü 6 litre yazmıştı siparişte ama aslında pratik böyle, salata barında kullandığımız için bir teneke mutfakta bir de antrenmanlık salonundaki minikbar alanında duruyo şimdi. Açınca kokusu gerçekten lezzetli çıktı, çok keskin değil yani, eşim ilk kez zeytinyağı ile yapılan salata yedikten sonra söyledi daha önce kullandığımız başka bir şey ile kıyaslanmayacak diye, fiyatına göre değer buldum ben.
Kargo sırasında kutunun bir köşesi ezilmiş geldi, açtığımda üç tane 2 litrelik tenekenin iki tanesinin kapağında hafif hasar vardı. Hemen firmaya yazı gönderdim, iki gün içinde yeni paket yolladılar, bu kez hiçbir sorun yoktu. Oğlumun ek gıdalarına zeytinyağı eklemek için kullanıyorum, sabah kahvaltısında da ekmek bastırmaya başladık. Rengi açık, kokusu hafif ve doğal, tat olarak da diğer markalardan fark ediliyor. Muhasebeci şef bir arkadaşım vardı, onun tavsiyesiyle Diolivo'yu tercih ettim ve pişman olmadım. Fiyat-litre oranına baktığımda da çok makul. İzmir'de yaşıyorum, kış aylarında bu kadar teneke almak çok pratik oluyor, tenekeleri depolama alanına rahat sığıyor. Kesinlikle tekrar alacağım ürün.
Kargoda hasarlı geldi, hemen yazı yazdım firmaya. Ertesi gün yeni paket çıktı yolda, hiç sorun çıkarmadılar. Eşim şeker hastası olduğu için sabah kahvaltıda zeytinyağı tabağı yapıyorum, bu marka daha hafif ve sindirim açısından daha iyi geliyor kendisine. Üç tane 2 litrelik teneke geldi, sıcak yerlerde rahat saklanıyor. Fiyat da uygun geldi bana.
Antrenman öncesi bir kaşık bal ile yediğim zeytinyağında fark ettim valla, daha önce kullandığım yağlar yanında bu tamamen başka bir şey oluyor. Kokusu açar açmaz mutfakta bir ferahlık var, çocuklarım bile "Anne bu ne" diye soruyor çünkü eski alışkanlığımız olan yağların o keskin kokusundan hiç bu kadar hoş bir şey duymamıştım. Tadı ağızda ilk sefer böyle hafif ve temiz kalıyor, yanmayan bir lezzet var yani, sabahtan akşama kadar etkisini hissediyorum vücudumda. Üç teneke geldi sipariş verirken ve pratik oldu açıkçası böyle 2 litrelik şekilde, depolama da kolay oldu mutfakta. Kızım beslenme konusunda dikkat etmeye başlayınca ben de yağ seçiminde titiz olmaya karar verdim ve bu seçim benim için doğru olmuş, ailede herkese sunabileceğim bir ürün oldu artık.
Üç tane 2 litrelik teneke geldi ve ben de kafe de kullanmaya başladım, müşterilerim fark etti bile sabah kahvaltılarında zeytinyağlı peynirle verince. Eşim şeker kontrol ediyor diye doktor da önerdi bu tür yağlar ve şimdi her sabah sofrada bu var, çocuklarım da alışmış artık başka bir şey istemiyorlar yemeklerine.
Bebek cildine masaj yağı diye başka bir markayı kullanıyordum ama son zamanlarda çok pahalılaştı. Diolivo'yu deneyim dediler, ilk 500 ml şişeyi aldım. Kokusu çok daha hafif ve doğal geliyor, bebeğin cildinde hiç tahriş yapmıyor. Şimdi 6 litre sipariş ettim, üç tane 2 litrelik teneke geldi ve bence böyle pratik daha iyi, bir tanesi mutfakta bir tanesi yatak odasında duruyor.
Üç tane 2 litrelik teneke aldım ve daha ilk haftada çocukların ek gıdalarına başladım zaten bu zeytinyağıyla, sabahları da eşim kahvaltıda kullanıyor. Diyarbakır'da yaşadığımız için zeytinyağı çok önemli bize ama bu fiyata bu kalitede bulmak zor açıkçası, rengi açık ve kokusu çok temiz geldi bana. Artık her ay böyle sipariş vermeyi düşünüyorum çünkü çocukların cildine ve sindirime iyi geliyor gibi duruyor, hatta üç beş gün sonra fark ettim çocuğun deri durumunun daha iyi olduğunu.
Kargo kutusunu açtığımda üç tane 2 litrelik teneke çıktı ve ilk düşüncem "vay be, bu kadar mı" oldu açıkçası. Ama aslında çok mantıklıymış, çünkü açtıktan sonra biri mutfakta açık duruyor, biri buzdolabında ve biri de fitness salonunda kalıyor. Sabah antrenmanından sonra salata sosumu hazırlarken tek elle tenekeyi tutup dökebiliyorum, şişe verseydi biraz zor olurdu. Kokusu açar açmaz yumuşak ve zarif, hiç o ağır zeytin kokusu yok. Tat da hafif, biraz kıvırcık lahana ve limonla karıştırınca sporcu salatasının tam aradığı şey oluyor. Bir aydan fazla kullandığım halde taze kalıyor, rengini bile kaybetmiyor. Temizlik açısından teneke biraz meşe kaşıkla temizlemek gerektiriyor ama sonrası çok rahat.
Geçen hafta üç tane 2 litrelik teneke sipariş ettim, çünkü çocuklarım için bebek zeytinyağı diye arıyordum. Pazartesi sabahı kahvaltı masasında ilk açtığımda kokusu bile belli etti, bu sıradan bir şey değil. Eşim hemen bir kaşık denedi, "Yalçın bu ne yahu, nereden buldun?" diye sordu. Çocuklarımın ek gıdalarına karıştırmaya başladım, içlerinden en küçüğü bile fark etti sanırım, daha iştahlı yedi. Ben de sabahları sporcu salata sosuyla kullanmaya başladım, İzmir'de yaşamak bize bir avantaj ama İçeride bu kadar iyi zeytinyağı bulmak o kadar kolay değil. Şimdi her ay aynı şekilde sipariş veriyorum, üç teneke pratik, biri açıkken diğeri mutfakta bekliyor. 🫒
Bir antrenör arkadaşım tavsiye etti denemeyi, dedi ki antrenman öncesi bir kaşık bal ile alırsan çok iyi oluyor ve ben de merak ettim açıkcası. Sipariş verdiğimde üç tane 2 litrelik teneke geldi, böyle paket halinde gelmesi pratik olmuş doğrusu çünkü kullanım süresi uzun oluyor. İlk açtığımda kokusu o kadar güzel ki mutfakta dolaşıyor, sabahları antrenman öncesi ritüelim haline geldi artık bir kaşık zeytinyağı bir kaşık bal beraber alıyorum. Tat olarak da çok fark ettim daha önceki markalara göre, daha hafif ve temiz bir lezzeti var. Antalya'da yaşadığım için zeytinyağı konusunda biraz seçici olmuşum ama bu sefer gerçekten başka bir şey valla, enerji verici yanı yanında midemi de rahat ettiğini fark ettim 😊
Ezogelin çorbası yaparken zeytinyağının rolü çok önemli ve bu ürün tam da ihtiyacım olan şeydi, kolesterol takibim olduğu için her gün kullandığım malzemelere çok dikkat ediyorum ve Diolivo'yu tercih ettikten sonra fark ettim ki çorbanın lezzeti çok daha hafif kalıyor ama tat kaybolmuyor hiç. Üç tane 2 litrelik teneke aldığımda başta fazla gibi geldi ama İzmir'de sumacla birlikte kızarmış pidesine de sürüyorum, salatalara da katıyorum hatta sabah ekmeğe de kullanıyorum dört çocuk sahibi olunca malzeme tüketimi çok fazla oluyor ve bu ürünün aroması gerçekten doğal kokulu, yapay bir şey yok içinde hissedilmiyor. Eşim de kahvaltılarda ince bir tabaka sürüyor dilim dilim ekmeğe ve çocukların da artık alışkanlığı haline geldi, fiyatı makul ama kalitesine göre daha düşük olabilirdi tabii her zaman böyle diyorum ben ama yine de mutluyum satın alma kararımdan.
Kargo yolunda hasarlı geldi açıkçası ilk başta üzüldüm ama hemen Trendyol'a yazıp durumu anlattığımda firmadan çok güzel cevap geldi ve iki gün içinde yenisini gönderdiler bunu söylemek lazım, üç tane 2 litrelik teneke geldi bu sefer sağlam olarak ve ben de çok memnun kaldım. Sabah aç karna bir kaşık içiyorum uzun zamandır ve gerçekten vücuda çok iyi geliyor, eşim de salatalarına döküyor ve çocuklarımız da fark ettiler tat olarak, rengi de çok güzel ince sarı yeşil gibi ve kokusu çok taze oluyor her tenekeden. Tokat'ta yaşadığımız için iyi ürün bulmak bazen zorluyor ama bu sefer şanslı oldum, uzun süre kullanacağım inşallah böyle devam etsin 🫒
Uzun yıllar başka bir markanın zeytinyağını kullanıyordum ama fiyat-kalite oranı bana hiç tutmamıştı, bu sefer litre başına fiyatı hesapladığımda diğer markalardan çok daha uygun çıkıyor üç tane 2 litrelik teneke aldım ve aslında böyle geldiğini meğer daha sonra fark ettim, çok pratik olmuş depolama açısından. Çocuklarımın cildi hassas olduğu için hep doğal zeytinyağı arıyorum masaj yaparken ve bu yağın kokusu çok temiz, yapay hiçbir tat yok. Ilık ılık masaj yaptığımda çocuklar rahat ediyor, anne işte böyle dedi eşim de beğendi açıkçası. Pilot olarak çok uçtuğumuz için evde çok az zaman geçirim ama dönüş yaptığımda mutfakta bu yağı görmek güzel, uzun ömürlü oluyor. Fiyat tarafından çok memnun kaldım, yağı da kalitesi iyi, böyle devam etsin diye düşünüyorum.
Paket geldiğinde hemen açtım, üç tane 2 litrelik teneke düzgün yerleştirilmiş, köpük yok. Aksaray'da bu fiyata bulması zor, hemen romatizmaya başladım cilde sürmeye. Kokusu çok doğal, sanki taze zeytinden çıkmış gibi. Eşim de salatalara kullanıyor, bir kaç gün içinde fark ettik ki ürün gerçekten temiz ve açık sarı rengi var.
Oğlumun salatalarına ve yemeklerine kullanıyorum, çoğu zaman abonelik ile aldığım için her ay kapım çalıyor artık. Üç tane 2 litrelik teneke geliyor, evde rahat saklıyorum. Tadında ve kokusunda bir farklılık var, çocuk da fark ediyor. İstanbul'da yaşadığım için kaliteli zeytinyağı bulmak sorun, ama bu sırada sıkıntı yaşamıyorum.
Eşimin şeker hastalığı olduğu için her sabah zeytinyağı tabağı hazırlıyorum, doktor da tavsiye etti. Diolivo'yu ilk kez bu sefer denedim, üç tane 2 litrelik teneke sipariş etmiştim. Şişenin kapağı gerçekten çok pratik, açıp kapatması kolay ve sıkı kapatınca dökülmüyor, masaya hiç taşmıyor. Sabah hazırlıkta hızlı olabiliyorum böyle. Rengi güzel yeşil, kokusu taze geliyor bana. Eşim de fark etti, "Bu zeytinyağı daha hafif" dedi. Tenekeler mutfakta yer kaplamıyor, yan yana kolay yerleştiriyorum. Şimdilik çok memnunum, böyle devam ederse düzenli alırım.
Kargo yolunda hasarlı geldi, hemen firmaya bildirdim ve inanır mısınız aynı gün içinde yenisini gönderdiklerini söylediler. Çocukların okul öğle yemeğine hazırladığım salata sosunda kullanmaya başladım bu yağı, sporcu beslenme diye söyledi biri bana. Üç tane 2 litrelik teneke aldığımda başta "bu nedir?" diye düşündüm ama aslında pratik oldu, biri mutfakta, biri buzdolabında, biri de annemin yanında kaldı. Erzurum'da bu tür ürünler çok kolay bulunamıyor bilirsiniz, o yüzden online sipariş vermek zorunda kalıyorum çoğu zaman. Kokusu çok hoş, tat da ağızda gerçekten farklı hissediliyor. Yenisini aldıktan sonra hemen test ettim, hiçbir sorun yok şu an 🫒
Geçen hafta sabah kahvaltısında ilk kez denedim, eşim hemen fark etti. Protein omletime damla damla ekleyince tadı bambaşka oldu, valla çok iyi. Rengi açık, kokusu da yumuşak, ağır bir zeytinyağı değil bu. Ankara'da böyle temiz zeytinyağı bulmak zor oluyor, genellikle ya çok ağır ya da tada gelmiyor. Şişeler geldiğinde dikkat ettim, çok sağlam paketlenmiş, yolda sıkıntı yaşanmamış. Antrenman öncesi salatasına da iyi geliyor, hem de içimin rahat olması için kullandığım ürün artık. Daha fazla sipariş etmeyi düşünüyorum, uzun süre kalabilir diye.
Şişenin kapağı gerçekten pratik, dökülmüyor ve kontrollü dökme yapılıyor. Sabah avokado-yumurtaya damlatırken eşim bile fark etti, "bu zeytinyağı başka bir şey" dedi valla 😊 Üç tane 2 litrelik teneke aldım, tenekelerin tasarımı da rahat, mutfak dolabında yer kaplamıyor. Bursa'da yaşamaya başladığımdan beri yerel ürünleri tercih etmeye çalışıyorum, bunun da tadı ve kokusu gerçekten farklı. Çocuğun ek gıdalarına da başladık, bu ürünü seçmekle iyi ettim.
Kahvaltıda ilk açtığımda kokusu çok güzel çıktı, annem mutfağa gelip "Ne var yahu?" dedi 😊 Çocuk salatalarına kullanıyorum, zeytinyağının tadı ağızda hafif kalıyor ama çok lezzetli. Fiyatı biraz yüksek gibi gözüksede litre başına hesapladığımda diğer markalardan daha uygun çıkıyor, üç tane 2 litrelik teneke aldım pratik geliyor.
Pazartesi sabahı kahvaltıda ilk defa denedim, eşim hemen fark etti tadını. Üç tane 2 litrelik teneke aldım, biri mutfakta duruyor artık. Zeytinyağı saf ve acı bir tat veriyor, salatalarımda da kullanmaya başladım. Çocuğum da yoğurtla karıştırıp yedi, hiç tepki göstermedi. Fiyatına göre gayet iyi, bir kaç ay rahat idare ederiz 🫒
İlk sipariş geldiğinde bir teneke eksik gelmiş, hemen değiştirdiler sıkıntı çıkarmadan. O yüzden antrenman öncesi 1 kaşık bal ile aldığım bu zeytinyağını sürekli kullanıyorum şimdi, 2 litrelik üç teneke çok pratik geliyor. ✓
Üç teneke geldi, biri mutfakta biri yatak odasında biri de bodrum rafında. Sabah aç karna bir kaşık içiyorum artık, fiyatı da uygun geldi başka markalardan. Kokusu açtığım anda evde hissediliyor, eşim "Ne pişiriyosun" diye soruyor hep ama yağ sadece 😊 iki ay oldu bu düzene girdim, devam edeceğim.
Ev mutfağına yeni almış olmamla beraber sabah aç karna içmeyi alışkanlık haline getirdim. Eczacı olarak biliyorum vücudun ne gerektiğini, ama sonra deneyerek de anlamak lazım. İlk hafta üç tane 2 litrelik teneke sipariş ettim, çünkü 6 litre paket daha ekonomik geliyordu. Tenekelerin gelişi düzgün, hiç sıkıntı olmadı. Sabah kahvaltıdan önce bir kaşık içiyorum, tat ve koku gerçekten nazik, ağızda hafif bir buruk lezzeti var ama kötü bir şey değil yani. Çocuğum da fark etti, arada o da "baba bir kaşık ver" diyor. Aylardır içiyorum şimdi, sindirim sistemim daha rahat hissediyor, bu da önemli benim için. Tenekeleri saklamak kolaysa kolay, yeri de pek tutmuyor. Gayet memnunum, bu hızla devam edeceğim.
Eşim romatizmadan dolayı her gün cilde sürüyor, ben de salatalara kullanıyorum. Üç tane 2 litrelik teneke aldım geçen hafta, böyle paket gelince çok pratik oluyor depoda. Rengi açık, kokusu yumuşak, tat da bozuk değil valla. Düzce'de böyle kaliteli zeytinyağı bulmak zor, bu sefer de memnun kaldık.
Ev mutfağına almak için araştırırken buldum, üç tane 2 litrelik teneke geldi ve hepsi de pratik duruyor rafta, salatalara sürüyorum her gün sabahtan akşama kadar rengi sarı yeşilimsi hoş kokusu da güzel tat olarak da farklı bir şey yok ama yağını beğendim.
Uzun yıllar başka bir markanın zeytinyağını kullanıyordum ama son zamanlarda fiyatlar o kadar arttı ki ne yapacağım şaşırdım. Diolivo'ya geçme kararı verdim ve dürüst söylemek gerekirse pişman değilim. Üç tane iki litrelik tenekenin gelişi aslında beni şaşırttı ama sonra düşündüm, böyle daha pratik oluyor, küçük tenekeleri saklama da rahat. Sabah kahvaltıda limonla salata sosu yapıyorum, kokusu açılır açılmaz eve yayılıyor. Eşim bile "Bu ne değişti, başka bir şey mi?" diye sordu, yağın rengi çok daha yeşil ve saf gözüküyor. Aynı fiyata başka yerden daha az kalitede zeytinyağ bulabilirsiniz ama bu da bir o kadar iyi bir seçenek. Konya'da yaşayan dört çocuk babası olarak bütçeye dikkat etmek zorunda olduğumdan, litre başına hesapladığımda diğer markalardan çok daha uygun çıkıyor. Şu ana kadar hiç memnuniyetsizlik yaşamadım, mutfağımda her zaman bir teneke duruyor artık.
Bir arkadaş tavsiye etti, denemek istedim ve çocukların yemeklerine kullanmaya başladım. Fritto misto yaparken normalde kullandığım yağlarla çok farkını hissettim valla, bu zeytinyağı ısıya dayanıklı ve kokusu çok daha temiz çıkıyor. Üç tane 2 litrelik teneke sipariş ettim, kutusu güvenli geldi ve pratik oldu, her biri buzdolabında rahat duruyor. Kapaklarından koku sızıyor biraz ama korumak için naylon sarıyorum, sorun değil. Çocuklarımın ek gıdalarına da güvenle kullanabiliyorum, benim için bu çok önemli bir nokta aslında. Fiyat da makul, uzun süre bu şekilde devam ettirmeyi düşünüyorum çünkü mutfakta farkedilen bir fark var ortada.
Eşim şeker hastası, doktor zeytinyağı tabağı yapmayı tavsiye etti. Diolivo aldım, üç tane 2 litrelik teneke geldi, hemen kullanmaya başladık. Sabah kahvaltıda ekmek dip yapıp yiyor şimdi, hatta "Sevil bu yağ başka" dedi. Kokusu gerçekten güzel, rengi de açık ve temiz. Bir aydan beri her gün kullanıyoruz, tüketim hızlı ama bu şekilde birden bitmesi de pratik aslında. Evde çocukları da var, hepsinin sofrasında var artık. Tekirdağ'da yaşıyoruz, benzin fiyatları kadar kıymet biçilir zeytinyağına, ama bu ürün hem sağlığı hem lezzeti verip bütçeyi de ağır basmıyor. ⭐
Sabah kahvaltıda ekmekle ilk tadışta çocuğum "Anne bu ne, çok güzel kokulu" dedi, ben de kolesterol konusunda dikkat ettiğim için bu yağı seçmiştim. Eşim de "Vay be, bu tıpkı Bursa'daki eski berber dayının bahçesindeki ağaçlardan gibi" demiş, gerçekten fark ediliyor. ⭐
Sabah kahvaltısında bir kaşık içmeyi alışkanlık haline getirdim ve fark ettim ki romatizmam öncekinden daha az rahatsız ediyor artık, hele de kış aylarında çok iyi geliyor vücuda. Üç tane 2 litrelik teneke aldığımda biri hemen mutfakta duruyor diğer ikisini soğuk yerde saklıyorum böylece ay boyunca yeterli oluyor, ucuz da gelmiş oluyor litre başına. Kokusu gerçekten yumuşak ve tat ağızda kalıcı olmuyorsa sadece hafif bir tadıyla kahvaltıdan sonra bırakıyor, ben de bu şekilde her sabah rutinimin parçası oldu artık zeytinyağı.
Kargo hasarlı geldi ama firmaya hemen yazınca üç tane 2 litrelik teneke yolladılar, hiç uğraştırmadılar. Tapenade yaparken kullanıyorum, çocuklara da kahvaltıda veriyorum. Kokusu gerçekten güzel, eski kullandığımız yağlardan baya farklı.
Sabah kalktığımde kahvaltı masasında artık ilk iş bir kaşık zeytinyağı içmek oldu, çocuk da beni görünce aynısını istiyor haliyle. Üç tane 2 litrelik teneke aldım geçen ay, biri salata sosunda limonla kullanıyorum diğerleri de mutfakta her gün işe yarıyor, açık söylemek gerekirse eski markadan buna geçtikten sonra hiç geri dönmedim. Kokusu çok güzel, tat ağızda hafif ve yumuşak kalıyor, rengi de güzel sarı altın gibi yani yapay bir şey gibi gelmiyor hiç. Çocuğun eczacısı da duymuş benden ne kullandığımı soruyor artık, işletme olarak da ben müşterilere tavsiye etmeye başladım. Her ay böyle sipariş vermeyi düşünüyorum çünkü bireysel olarak da aileden de hep olumlu dönüş alıyorum ⭐
Üç tane 2 litrelik teneke aldım, her ay böyle sipariş veriyorum artık. Çocuğun ek gıdasına karıştırıyorum, sabah kahvaltısında da ekmekle yiyoruz. Rengi açık, kokusu hafif, yapışkanlık yok. Fiyat uygun kalınca tekrar ediyorum, başka markaya geçmeyi düşünmüyorum.
Bir arkadaş tavsiye etti Diolivo'yu ve ben de sporcu beslenmesinde zeytinyağ kullanmaya karar verdim, salata soslarımda ve protein tabaklarımda kullanıyorum şimdi. Sipariş ettiğimde üç tane 2 litrelik teneke geldi ve başta şaşırdım ama aslında çok pratik olmuş çünkü biri mutfakta durabilir diğer ikisini de dolaba koyarım kolaylıkla. Sarı-yeşil rengi güzel ve kokusu gerçekten çok ferah, salata yaptığımda hemen fark ediliyor tat olarak. Kayseri'de yaşayan bir estetisyenim ve iş sonrası sağlıklı beslenmeye dikkat ediyorum, bu ürün de tam da buna uygun geldi bana çünkü kalitesi belli ve fiyatı da makul. Bir kaç aydır kullanıyorum şimdiye kadar hiç problem yaşamadım, tenekeler sağlam geliyor ve kolay kulanılıyor 🥗
Uzun yıllar başka bir markanın zeytinyağını kullanıyordum ama bu sefer Diolivo'yu denemeye karar verdim. Vegan smoothie içine her sabah kaşık kaşık ekliyorum, üç tane 2 litrelik teneke sipariş ettim geçen ay. Eski yağlarla karşılaştırınca kokusunda çok fark var, bu yağ açtığım zaman mutfakta hafif bir tarih havası oluşuyor, daha doğal geliyorum. Tadı ağızda çok yumuşak, hiç acı kalmıyor, çocuğum bile içip içmediğimi soruyor artık 😄 Litre başına fiyatı hesapladığımda diğer markalardan çok daha uygun çıkıyor, öğrenci olduğum için buna çok dikkat ederim. Kargo da iyi geldi, tenekeler kötü durumda değildi. Bundan sonra hep bunu alacağım işte, başkasına dönemiyorum artık.
Bebek zeytinyağı diye aldım ama ben de kullanmaya başladım açıkçası. Sabahları kahvaltıda ekmek bandırıp yiyorum, çok temiz bir tat var. Göbek temizliğinde de kullanıyorum çocuklara, hiç tahriş etmiyor. İlk siparişte şişe geldi, bi kaç ay da kullanacak gibi duruyor.
Mantı yaparken çocuk yeğenlerime sağlıklı bir şey vermek istiyordum ve zeytinyağında kalite konusunda taviz vermemeye karar verdim. Diolivo'yu duydum, denedim ve gerçekten fark ettim. Üç tane 2 litrelik teneke aldım, ilk başta böyle mi gelecek diye merak ettim ama paket açıldığında gayet düzenli şekilde her biri ayrı ayrı gelmiş. Yağın kokusu açıldığı anda çok taze, zeytinin doğal aroması hissediliyor, mantının üzerine döktüğümde rengi de çok iyi, koyu yeşil. Çocuklar fark etmeseler de ben fark ettim açıkçası, daha önceki kullandığım yağdan çok farklı. Eşim de kahvaltıda salata yapıyor, bir de o yağı denedi, aralarındaki farkı hemen söyledi. Şu an düzenli olarak alıyorum, aylık kullanımım bu kadar oluyor zaten.
İlk siparişimde bir teneke eksik geldi, çok kızdım açıkçası ama Diolivo'nun ekibi hiç sorun çıkarmadı, hemen gönderdiler. O yüzden ben de bağlı kaldım. Şimdi her sabah aç karna bir kaşık içiyorum, mideme çok iyi geliyor. Üç tane 2 litrelik tenekeleri pratik buluyorum, küçük teneke almaktan daha hesaplı oluyor. Rengi açık, kokusu da hafif, yapay bir şey yok. Balıkesir'de eczacı olarak çalışırken müşterilerim de sormuştu, ben de tavsiye ettim.
İlk siparişimde bir teneke eksik gelmişti ama şirketi aradığımda hiç sorun çıkarmadılar, hemen gönderdiler. O olaydan sonra güvenim arttı ve şimdi her ay alıyorum. Antrenman öncesi sabahları bir kaşık içiyorum, bal ile karıştırıp içmek bana enerji veriyor. Son siparişte 6 litre aldım, 3 tane 2 litrelik teneke geldi, depolama açısından çok daha pratik oldu. Tat ve koku çok temiz, hiç tahta bulaşmamış, Bursa'da da rahat bulabildiğim ürün artık. Fiyatı da makul bence, hiç şikayeti yok 🤍
Evde kullanmaya başladığımız ilk zeytinyağı bu oldu, üç teneke geldi pratik olması açısından. Çocukların sabah kahvaltısında ekmekle beraber sürüyorum, tat gayet iyi. Göbek temizliğinde de kullanıyorum yenidoğan kontrollerde, hiç sorun çıkarmıyor ciltte.
Kargo kutusunun içinde üç tane 2 litrelik teneke vardı, paketleme gayet düzgün yapılmış, şişe şişe sarılmış. Açtığımda hoş bir koku geldi, rengi de güzel sarı-yeşil. Sabah aç karna içmeyi alışkanlık yaptım şimdi, tat biraz acı ama sağlıklı tarafından hoşuma gidiyor. Daha önce pazardan aldığım zeytinyağlarla kıyasladığımda fark ettim hani, bu daha temiz ve pürüzsüz. İzmir'de yaşıyorum, burada da zeytinyağı meşhurdur ama bu ürün para ettiğini gösteriyor.
Litre başına fiyatı hesapladığımda diğer markaların yanında çok daha uygun çıkıyor, üç tane 2 litrelik teneke aldım son siparişte. Fritto misto yaparken kullanıyorum çoğunlukla, yüksek ısıda da hiç problem yok, kokusu da güzel çıkıyor. Esnaf olarak maliyeti düşürmek önemli, bu fiyattan kaliteli zeytinyağı bulmak zor açıkçası. Bir daha da aynısını alırım.
Kargo hasarlı geldi, kutunun bir köşesi ezilmişti ve tenekelerden biri sızıntılı çıktı. Hemen Diolivo'ya yazdım, foto gönderdim, iki gün içinde yeni üç tane 2 litrelik teneke yolladılar hiç sorgulamadan. Sabah kahvaltımda avokado, yumurta ve bu zeytinyağı kombinasyonu benim favorim oldu artık. Kokusu gerçekten hafif, tat ağızda asla ağır kalmıyor. Antalya'da yaşadığım için yerel zeytinyağlarla büyüdüm ama bu ürün ayrı bir şey, çocuğum bile fark etti. Üç tenekenin ayrı ayrı gelmesi çok pratik, dolabımda yer kaplamıyor ve bir tane açıkken diğerleri saklı kalıyor 🫒 Beş yıldız hak ediyor, hem ürün hem de müşteri ilişkileri için.
Sabah kahvaltısında bir kaşık zeytinyağı içmek benim ritüelim oldu artık. İzmir'de yaşadığım için zaten zeytinyağına meraklı ailedeniz, ama bu sefer bebeğimin cildi için başladığım Diolivo'yu farkında olmadan kendim de tüketmeye başladım. Çocuğun cildi o kadar yumuşak kaldı ki eşim "ne yaptın buna" diye sordu. Sabah boş mideye alıyorum ve öğle vaktine kadar hafif bir enerji hissi var, o da hoş. Rengi çok açık, kokusu çok ağır değil, tat da yağmtrak ama palamutkı kokusuyla karışık gibi. Üç tane 2 litrelik teneke sipariş ettim, evde rahat rahat kullanıyoruz hem bebeğe hem mutfakta. Fiyat da düşük geldi bana, Taksim'deki eczacıbaşı mağazasından 3 katı daha pahalı satıyorlardı. Yani değer bir kere 😊
Çocuklara ek gıda hazırlarken kullandığım zeytinyağları hep aynıydı, ama son aylarda Diolivo'ya geçtim ve fark çok belli oldu açıkçası. Kokusunu ilk açtığımda eşim bile "Buna bak, başka bir şey bu" dedi. Eski yağlarda o keskin, biraz da yapay hissedilen koku vardı, bunun içinde çok daha doğal ve hafif bir aroma var. Çocukların ek gıdasına karıştırınca tadını bile fark ettik, yemekler daha lezzetli oluyor. Üç tane 2 litrelik teneke aldım geçen ay, evde rahat rahat kullanıyorum. Sabah kahvaltıda da ekmekle yiyebilecek kadar temiz ve hafif. Eski markalara dönüş yok artık benim için.
Paket geldiğinde kargo kutusu iyiydi ama açtığımda içinde üç tane 2 litrelik teneke vardı ve hepsi sağlam çıktı kapakları da sıkı duruyordu. Yenidoğan göbek temizliğinde kullanıyorum şimdi ikinci çocukta ve bu zeytinyağı da birincisinde kullandığımdan ayrı bir şey değil ama fiyatı daha uygun geldi bu sefer, kokusu çok hafif rengi açık sarı ve bebeğin derisi hiç tahriş olmadı bugüne kadar kullanırken.
Üç tane 2 litrelik teneke aldım bu sefer, çünkü çocuklara ek gıdada zeytinyağı eklemek bana rutin oldu artık. Manisa'da yaşadığımız için yerel ürünleri tercih ederdim ama fiyatlar iyiydi ve ürün gayet temiz geliyor. Ilk açtığımda kokusu güzel, rengi de açık sarı, tat ağızda hafif ve hiç acı yapmıyor. Spor eğitmeni olarak beslenmeye dikkat ettiğim için böyle şeyler önemli bana, çocuklara da güvenle veriyorum. Bir kaç ay oldu bu sipariş alışkanlığım, şimdi rutin hale geldi.
Üç teneke geldi kapıya ve litresi çok ucuz çıkıyor aslında hesap yaptığımda daha önceki markalardan ucuzmuş, çocuğun ek gıdasına karıştırıyorum ve hiç problem olmadı şimdiye kadar 🫒
Sabah kahvaltıda bir kaşık zeytinyağı içmeye başladığımdan beri sindirim çok düzeldi. Üç tane 2 litrelik teneke aldım, bu şekilde geldiği için evde yer sorununa çözüm oldu. Kokusu çok güzel, zeytinin doğal tadı ağızda kalıyor, yapay bir lezzet yok. Çocuğumun cildi kurudu diye masaj yağı olarak da kullanıyorum, hiçbir sorun yaşamadık. Fiyat-kalite oranı baktığımda başka markalara kıyasla gerçekten daha mantıklı.
İlk siparişimde bir teneke eksik geldi ama Diolivo'nun müşteri hizmetleri hemen çözdü, yenisini gönderdiler hiç tartışmadılar. O yüzden şimdi hep buradan alıyorum. Kolesterol takibim var ve doktor zeytinyağı önerdi, bu ürün de hem fiyatı uygun hem de tadı gayet iyi. Üç tane 2 litrelik tenekeyi sipariş verince gelince, buzdolabıda düzenli raflayabiliyorum çok pratik oluyor. Sabah kahvaltıda ekmek banıyorum zeytinyağına batırıyorum, akşamda da salatalara kullanıyorum. Kokusu hafif ve çok keskin değil, tat ağızda düzgün kalıyor, acılı bir tadı yok. İzmir'de yaşayan bir mühendis olarak biliyorum iyi zeytinyağı nasıl olması lazım, bu ürün o kategoriye giriyo bence. Eşim ilk başta şüphelik ama şimdi o da tercih ediyo artık.
Mantı yaparken zeytinyağını sos olarak kullanıyorum, eşim romatizmaya iyi geldiğini söylüyor cilde sürünce ve çocuklar da salatalara döktüğümde fark ediyor tadını hemen, Bursa'da bu kaliteyi bulmak zor oluyo normalde daha pahalı yerlerden alıyorduk.
İlk sipariş vermişim üç tane 2 litrelik teneke almıştım ama biri eksik gelmiş, Diolivo'ya yazıp durumu anlattığımda hiçbir sıkıntı çıkarmadan hemen gönderim yaptılar 🙏 O günden sonra konukseverlik dönemlerinde daima buradan alıyorum çünkü hem ürün iyi hem de firma insana değer veriyor. Salatalara sürüyorum, kahvaltıda ekmekle yiyorum, hatta çocuklarıma da vermiyorum değil tabi sağlığı için en iyisi dedirttiği kadar severler. Tadı ve kokusu Düzce'de yaşasam da başka yer zeytinyağından fark ediyor insan, bir kez alınca tekrar almamak mümkün değil 💚
Üç tane 2 litrelik teneke geldi, kapakları bayağı rahat açılıyor ve döküntüsü az oluyor sabah aç karna kaşık atarken. Şişe değil teneke olması için teşekkür ederim açıkçası, mutfakta yer kaplayıp duruyor olmadı. Kokusu güzel, tadı da eski zamanlar gibi. Eşim "Bu da nereden buldum" diye sordu, ben de İzmir'de böyle yağ bulması zor diyorum. Bir ay kullanıyorum şimdiye kadar, çocukların ek gıdasında da kullanıyorum rahatlıkla, tenekenin ağzı iyiymiş kötü kokmuyor. Kapağı kapatınca hava almıyor gibi geliyor bana, o kısmı beğendim 😊
Sabah aç karna bir kaşık içmeyi alışkanlık haline getirdim, çocuklarının ek gıdalarına da katıyorum. Üç tane 2 litrelik teneke geldi, pratik oluyor böyle. Tat fena değil valla, Muğla'da da bulunmuyor bu kadar temiz bir zeytinyağı.
Tanıdığın tavsiyesiyle aldım üç tane 2 litrelik teneke ve sporcu salatalarımda kullanıyom şimdi her gün sabahtan akşama kadar böyle devam etti fark ettim hemen tadı çok temiz ve hafif bir acılığı var ağızda bıraktığı his gerçekten farklı başka markalardan 🫒
Sabah ritüelim haline getirdim bunu, aç karna bir kaşık içiyorum düşük karbonhidrat planımda. Üç tane 2 litrelik teneke geldi, pratik oldu bu şekilde mutfakta. Tadı gerçekten temiz, İzmir'de yaşadığımız için zeytinyağı konusunda seçiciyiz ama bu ürün beklentilerimi karşıladı. Bir kaç ay kullanıyorum ve hiç pişmanlık yok.
Çocuğum ek gıdaya başlayınca zeytinyağı seçimi çok önemli hale geldi, bir de eşim sağlık açısından baskı yaptı diye üç tane 2 litrelik teneke aldım. İlk kullanımda çocuğun beyin gelişimi için iyi olduğunu okuduğum kısımları düşündüm ama gerçekten tadı ve kokusu fark ettirdi, sabah yoğurdu yemişken hemen "anne bu ne" diye sordu. Şu anda süt ile karıştırıp her sabah veriyorum, rengi sarı yeşil, bir tane bittikten sonra diğerine geçiyoruz. Muğla'da yaşadığım için zeytinyağı konusunda seçici olmak bize göre, bu da beklentileri karşıladı.
Üç tane 2 litrelik teneke sipariş ettim ve litre başına maliyeti hesapladığımda diğer markalara kıyasla çok daha uygun çıktı restoran salata barı için kullanıyorum zaten her gün tüketiliyor ve bu fiyattan bu kalitede zeytinyağı bulmak İstanbul'da pek kolay değil.
Kargo hasarlı geldi, şişenin bir tarafı kırık çıktı. Hemen Diolivo'nun müşteri ilişkilerine yazdım, iki gün içinde yenisini gönderdiler. Çocuklarımın antrenman öncesi rutin oldu artık — her birine kahvaltıda bir kaşık bal ile karıştırıp veriyorum. Rengi açık, kokusu da hafif ve doğal, İzmir'de yaşadığımız için zeytinyağı konusunda biraz seçici oluruz ama bu beni memnun etti. 500ml şişe pratik, mutfakta yeri var. Tekrar sipariş vermeyi düşünüyorum 🫒
İlk siparişteki tenekelerden biri hasarlı geldi, Diolivo'nun müşteri temsilcisi hiç sorgulamadan yeni gönderdi. O yüzden tekrar aldım şimdi. Bebeğimin cildine masaj yaparken kullanıyorum, kolay emiliyor ve hiç tahrişe neden olmuyor. Üç tane 2 litrelik teneke geldi bu sefer, pratik oluyor bir kere açınca çabuk bitiyor, temizlik sorunu da yok. Gaziantep'te başka yerde bu fiyattan bulamıyorum valla.
Daha önceki markadan geçtim çünkü fiyatlar artık çok yüksekti ve Diolivo'yu sporcu arkadaşlarımdan duydum salata sosu hazırlarken kullanıyorlarmış. İlk kez üç tane 2 litrelik teneke sipariş ettim ve gerçekten beslenme açısından farkını hemen salata ve smoothie'lerde hissettim, tat çok daha temiz ve yumuşak geliyor ağızda. Eski markaya kıyasla bu zeytinyağı daha hafif ve aroma da çok daha zarif, özellikle ılık sebzelerle yaptığım soslar için ideal oldu. Artık her hafta bu ürünü kullanıyorum ve bir daha değiştirmeyeceğim gibi hissediyorum.
Bir arkadaş tavsiye etti Diolivo'yu deneyim diye, eşimin şeker hastalığı var da zeytinyağı çok önemli ona sabah kahvaltıda taze ekmekle. Üç tane 2 litrelik teneke aldım diye sipariş ettim, ilk açtığımda biraz şaşırdım ama sonra anladım böyle geliyo zaten. Eşim çok memnun, tat gerçekten güzel ve rengi de açık yeşil hoş duruyo 🫒 Erzurum'da yaşadığımızdan bu kadar kullanıyo zaten, üç ay geçti hala devam ediyoruz.
Daha önceki markadan geçtim çünkü fiyatlar göklere çıkmıştı. Kahvaltıda protein omletime damla damla dökerim, sabah ritüelim oldu artık. İlk 500ml şişeyi aldığımda tadı çok farklı geldi, biraz daha hafif ama daha temiz bir tat var. Düzce'de esnaf olarak hızlı ve pratik şeyler severim, bu da tam bana göre geldi ☺️
Uzun yıllar başka bir markanın zeytinyağını kullanıyordum ama fiyat-kalite oranı gerçekten düşüncemi değiştirdi. Litre başına fiyatı hesapladığımda diğer markalardan çok daha uygun çıkıyor, üç tane 2 litrelik teneke aldım son siparişte. Yenidoğan göbek temizliğinde kullanıyorum çocuklarımla ilgili deneyimden dolayı, bu yağ gerçekten hafif ve hiç rahatsızlık vermiyor. Sabah kahvaltıda da açıyorum bazen, rengi koyuluğu güzel, kokusu da doğal gelişiyor bana. İstanbul'da yaşadığımız için biraz kaliteli ürün bulması zor oluyor ama bu fiyattan daha iyi bir seçenek görmedim açıkçası. Tenekeler de sağlam geliyor kargo sırasında, kapakları sıkı, ev içinde depolamak için de pratik. Bir kaç ay kullanalı oldum, hiç pişman olmadım. Bu bütçeyle bu kaliteyi başka yerde bulamadığımız için devam edeceğim kullanmaya.
İlk siparişimde bir teneke eksik geldi, çok sinir oldum ama firma hemen düzeltti, para iadesi yapmadı bile, eksik tenekeyi gönderdi. O günden beri her ay 2 litre alıyorum vegan smoothie'lerime karıştırıyorum, tadında hafiflik ve lezzetinde ısrar var gerçekten 🫒
İlk defa sipariş verdiğimde üç teneke gelmesi gereken 6 litre eksik gelmiş, ama firma hiç sorun çıkarmadan hemen gönderdi. O yüzden bebeğim için artık başka yere bakmıyorum. Çocuğun cildi çok hassas, özellikle kuru mevsimde masaj yağı olarak kullanıyorum. Diolivo'nun kokusu çok hafif, bir de rengi açık sarı oluyor, doğal hissettiriyor. Her ay aldığım için teneke kutuya alışkın oldum, kapağı pratik ve dökülmüyor. Samsun'da böyle kaliteli ürün bulmak zor oluyor dürüst söylemek gerekirse.
Pesto yaparken kullandığım eski yağlarla fark ettim valla, bu yağ tam başka bir şey daha ilk açtığımda kokusu bile farklı geliyor. Üç tane 2 litrelik teneke geldi ve mutfağa koymak çok pratik oldu, küçük tenekeleri bir birinin yanına diziyorum rahat rahat. Çocuklarımın tapenade için bile kullanıyorum artık, sofraya koyunca hep biri tutuyor ama bu yağda tutuş başka, tadı ağızda hafif kalıyor ve çok temiz. Kırıkkale'de marketlerden almadığım bir lezzet açıkçası, evde işleri kolaylaştırdı.
Mantı günü için üç tane 2 litrelik teneke aldım, eşim fark etti hemen tadında fark var dedi. Çocuğun da yoğurtla yediği mantıya damlatınca daha lezzetli oluyor, sık aldığımız markaya kıyasla çok net fark ediliyor. 🫒
Üç tane 2 litrelik teneke aldım geçen ay aboneliğe geçtikten sonra ve artık her ay bu şekilde geliyor kapıma, smoothie bowl üzerine damlatmak için kullanıyorum sabahları. Kokusu açar açmaz evde yayılıyor, annem mutfaktan ne var diye sormuştu ilk kez, rengi de çok canlı sarı gözüküyor cam kavanozlara boşalttığımda. Emekli olduktan sonra sağlığıma daha çok dikkat etmeye başladım ve bu yağın tadı gerçekten başka, eski markalar ile kıyaslaması bile yok artık bir kez alıştıktan sonra başka türlü devam edemiyorsun işte.
İlk sipariş ettiğimde üç tane 2 litrelik tenekeden biri hasarlı geldi, kapağında küçük bir çentiği vardı. Hepsiburada üzerinden şikayet açtığımda firma hiç karışıklık çıkarmadan yeni bir teneke gönderdi, kargo maliyetini bile düşünmediler. O günden beri düzenli olarak alıyorum çünkü fiyatı uygun ve ürün gerçekten iyi. Dört çocuğumla beraber yaşadığım Adana'da sabahları sporcu salatası hazırlıyorum, onda zeytinyağının rolü çok büyük. Rengi açık yeşil, kokusu çok yumuşak ama zeytinin tadı net geliyor. Eşim ilk kez duyduğunda "Bu zeytinyağı mı, yoksa başka bir şey mi" dedi ama sonra alışıvermişiz. Şimdi ayda iki kez üç tane 2 litrelik teneke sipariş ediyorum, çünkü aile bütçesine uygun ve kalitesi de hiç düşmüyor.
Yenidoğan göbek temizliğinde kullanmaya başladığımda ilk kez böyle bir zeytinyağı denedim. Ezogelin çorbaya da katıyorum ara sıra, tat biraz daha hafif ve temiz geliyor damağımda. İki çocuğum olunca evde hep stok tutmayı öğrendim, bu sefer 3 tane 2 litrelik teneke aldım ve şu an kullanması çok pratik. Kavanozları koyacak yer bulamayıp fırında saklayabiliyorum en azından. 🫒
Sabahları kahvaltıdan önce bir kaşık içmeyi alışkanlık yaptım ve beş altı ay oldu çalışıyor gerçekten vücuda iyi geliyor diye düşünüyorum. Çocuklara da masaj yağı olarak sürüyorum cildi çok yumuşak kalıyor sonra, üç teneke aldığımda da bitti gitti zaten hepsi.
Kolesterol takibim başladıktan sonra her gün zeytinyağı içmem gerekiyordu, eczacı da tavsiye etti. Üç tane 2 litrelik teneke aldım, litre başına fiyatı hesapladığımda diğer markalara kıyasla çok daha ekonomik çıktı. Sabah aç karnına bir kaşık içiyorum şimdi, tadı hafif ve yumuşak, hiç acı gelmiyor. Eşim de salataların üzerine dökmek için kullanmaya başladı, bir ay içinde nasıl etkileyeceğini göreceğiz ama başlangıç olarak rahat bir seçim oldu.
Bir iş arkadaşım tavsiye etti denedim ve gerçekten günlük rutinime dahil oldu artık. Sabah kahvaltıda bir kaşık içiyorum, diyetisyenim de 15 mL ölçüsüne uygun olduğunu söyledi zaten. Üç tane 2 litrelik teneke aldığımda tuz oranı fark ettim diğer markalara kıyasla çok az ve tadı hafif olive ağırlıklı çıkıyor. İstanbul'da yaşadığım için kargo hızlı geldi ve tenekelerin durumu çok iyiydi açtığımda hiç sorun yoktu, böyle devam ederse sürekli müşterisi olacağım.
Sabah kahvaltısında granola ile karıştırarak günlük bir kaşık tüketiyorum ve dürüst söylemek gerekirse bu alışkanlık benim için neredeyse meditasyon haline geldi. İlk kez sipariş verdiğimde üç tane 2 litrelik teneke geldi, başta "bu kadar mı?" diye düşündüm ama bir ay içinde bitirdim valla. Rengi açık, kokusu da oldukça hafif — hiç o ağır, acı zeytinyağı tadı yok. Bir kaşık aldığımda ağzımda biraz nötral bir lezzet kalıyor, sonra tatlı bir bitişi var. Ankara'da yaşadığım için mevsime göre fiyatlar değişiyor ama bu fiyat noktasında daha iyi bir seçenek bulamadım açıkçası. Şimdi her ay düzenli olarak sipariş veriyorum, yazım süreci biraz yorucu olduğu için sabah ritüelimde bana enerji veriyor. Yazar olarak sağlığıma biraz daha dikkat etmek istiyorum ve bu ürün tam da o noktada işime yaradı ⭐
Şişenin kapağı çok pratik açılıyor ve dökülme hiç olmadığı için granola karışımı yaparken rahat ediyorum, sabah acele ettiğimde bile hiç sorun yaşamadım. Rengi de çok güzel açık sarı ve kokusu gerçekten ferah geliyor bana, İzmir'de yaşadığım için bölgesel yağlarla kıyasladığım zaman bu sefer çok başarılı buldum. Iki ay kadar kullanıyorum ve kapakta hiç problem olmadı, sızdırma gibi şeyler yok tabii ki kaliteli bir ürün seçmek önemli. Bir dahaki seferde de aynı şişeyi alacağım çünkü harcadığım paranın karşılığını tam olarak görüyorum.
Şişenin kapağı gerçekten pratik valla, açıp kapatmak çok rahat oluyor. İlk aldığımda 175 ml'lik şişeyi çocuklarımın kahvaltısında kullanmaya başladım, sabah yumurta ile birlikte damlatması çok kolay. Dökme ağzı dar olduğu için kontrolü sağlıyor, fazla akıp dökülmüyor. Tasarım basit ama işlevsel, şişenin şekli elde rahat tutuluyor. Üç haftadır kullanıyorum, çatlamış ya da bozulmuş bir şey yok. Beslenme uzmanı olarak çocuklara verilebilecek saf zeytinyağı bulmak zordu, bu da işini yapıyor diyebilirim.
İlk siparişimde bir teneke eksik geldi fakat Diolivo ekibi hemen telafi etti hiç sorun çıkarmadı o yüzden şimdi düzenli olarak alıyorum. Fritto misto yaparken yüksek ısıya dayanabilecek bir zeytinyağına ihtiyacım vardı ve bu ürün tam da işimi görüyor, her ay üç tane 2 litrelik teneke sipariş veriyorum mutlaka. Çocuğum da salata yemeğinde fark ettikten sonra artık başka bir şey almak istemiyor.
Üç taneyi beraber aldığımda litre başına fiyat düşüyor, hesap yaptım diğer markalardan neredeyse yüzde otuz ucuz çıkıyor. Evde üç çocuk var, hepsi salataya limonla zeytinyağı döküyor, bu şekilde sipariş vermek bence çok mantıklı. Kokusu hoş, tat da hafif ve acı değil. Muğla'da oturuyorum, bu tür ürünlerde kalite-fiyat dengesi çok önemli bana göre ve burda buldum valla.
İlk siparişimde bir teneke eksik geldi, ama firma hemen çözdü, özür diledi. O yüzden tekrar sipariş verdim, bu sefer üç tane 2 litrelik teneke aldım. Smoothie'lerime karıştırıyorum, sabahları çok iyi oluyor. Fiyatı da uygun, kalitesi de belli.
Kargo çok hızlı geldi, paketleme sağlam yapılmış hiç ürün sallanmıyordu. 500ml şişeyi açtığımda kokusu müthiş, gerçekten zeytinyağının kokusunu ilk kez bu kadar net alıyorum yha. Fritto misto yaparken kullandım ve yağ sıçraması az, yüksek ısıda rahat çalışıyor. Kapağı da sıkı tutuyor, toz girmiyor içine.
Sabah ritüelim oldu artık, kahvaltıdan önce bir kaşık içiyorum. Restoranda çalıştığım için zeytinyağının tadını biliyorum, ama evde de aynı kaliteyi bulmak zor oluyor. Bu sefer 3 tane 2 litrelik teneke aldım, hem mutfakta hem salata barında kullanıyorum. Kokusu çok temiz, yapay bir şey yok içinde hissettiren. Eşim "bu zeytinyağı nereden buldun" diye sordu, sabah menemenine döktüğünde fark etti hemen. Dört ay oldu hep bu markayı alıyorum şimdi. Fiyatı da uygun dürüst söylemek gerekirse, Manisa'da bulduğum başka yağlardan pahalı değil. Kalitesi tutarlı geliyor, bir şişede fark ettim ama sonrakiler de aynı. Şu an üçüncü siparişimi bekliyorum 😊
Bir arkadaşın tavsiyesiyle aldım, sabah aç karna bir kaşık içiyorum şimdi. Üç tane 2 litrelik teneke geldi, pratik oldu evde saklamak kolay. Kokusu çok hoş, ağızda da hafif bir tadı var ama hiç acı değil. Eşim de denedi, dedi ki eski jenerasyonun kullandığı tarzı hatırladı. İstanbul'da bu fiyata bulması zor yha, tavsiye ettim zaten bir kaç kişiye de.
Şişenin kapağını açarken parmağımla rahat tutuyorum, dökülme yok hiç. Sabah aç karna bir kaşık almak için ideal, eğip akıtması çok düzgün oluyor. Çocuklarıma da veriyorum ara sıra, onlar da beğendiler. Bir ay kullanıyorum şu ana kadar, şişe tasarımı gerçekten pratik. İstanbul'da pazar sabahı kahvaltıda bu yağ artık eksik olmaz sofrada. Kapağı dönerken sıkıntı yaşamadım, sızdırmazlığı iyi. Tekrar alırım kesinlikle.
Kızımın cildinde kuruluk sorunu yaşıyorduk ve pediatrist tarafından tavsiye edilen zeytinyağı kullanmaya başladık ama market raflarında gördüğüm ürünler ya pahalı ya da içeriği şüpheli geliyordu ve sonunda internet üzerinden araştırırken Diolivo'yu buldum, aldığım üç tane 2 litrelik teneke geldi ve açtığımda kokusundan bile hoş bir zeytin aroması hissettim. İlk hafta kızım uyarken hafif masajla uyguladığımda annesi fark etti ve "bu çok farklı bir ürün, yağlı hissi uzun sürmüyor" dedi, bence de cilt tarafından hızlı emiliyor ve irritasyon yapmıyor. Şu anda dört ayını geçti ve ihtiyaç duyduğumuz tenekeler bitti ama fiyat-kalite dengesini hesapladığımda diğer seçeneklere kıyasla gerçekten mantıklı geldi, üstelik bir teneke evde kalması pratik oluyor çünkü böyle ürünler hızlı bitmiyor ve her zaman elinizin altında olması iyi.
Eşim romatizmadan şikayet etmeye başladıktan sonra araştırdığım zeytinyağları denemeye karar verdim. Diolivo'yu seçtim ve üç tane 2 litrelik teneke sipariş ettim, çünkü bu şekilde daha pratik oluyor evde saklamak. İlk kullanımda kokusu çok hoşuma gitti, saf ve hafif bir tat var, yapay bir şey hissetmiyorsun. Eşim her sabah cildine masaj yapar gibi sürüyor, iki hafta sonra "bacaklarımda hafiflik geldi" dedi, bu da beni çok memnun etti. Çocuklarım da kahvaltıda ekmekle yiyebiliyor, kimse tepki göstermiyor. Tenekeler kolay kapanıyor, sızıntı falan olmadı şimdiye kadar, mutfağın bir köşesine koydum rahat. Yazılımcı olarak çok zaman harcamayan biri için bu ürün gerçekten hayatı kolay hale getiriyor, sağlıklı beslenme konusunda da aile olarak daha dikkatli davranıyor. Fiyatı da uygun geldi bana ✨
Daha önceki markayı kullanıyordum ama fiyat çok tırmanmıştı, Diolivo'yu denemeye karar verdim ve pişman olmadım açıkçası. Kolonesterol takibim var ve her sabah salata yapıyorum, bu zeytinyağının tadı ve kokusu gerçekten çok daha temiz ve hafif geliyor bana, eşim de fark etti. Üç teneke 2 litrelik geldi ve depo etmek çok rahat, pratik oldu hani teneke kullanımı ilk başta sıkıntı çekerken ama böyle 2 litrelik boy tam uygun. Antalya'da yaşıyoruz ve sıcaklıktan zeytinyağı çabuk bozulabilir diye endişe ediyordum ama saklama konusunda sorun yaşamadım şimdiye kadar ✓
Üç tane 2 litrelik teneke aldım bu ay, aboneliğe geçmeyi düşünüyorum çünkü her hafta salata hazırlarken kullanıyorum. Kokusu çok güzel ve tat tamamen farklı, market zeytinyağlarıyla kıyasla hiç aynı değil. Yengelere de tavsiye ettim, onlar da bebekleri için aldılar. Fiyat-performans açısından Ankara'da bu kadar temiz yağ başka yerde görmedim. 🫒
Akdeniz diyetine başladım ve sabahları iki kaşık içiyorum çorbaya da damlatıyorum tat çok güzel yemek daha lezzetli oluyor çocuğum da fark etti artık yemeğe zeytinyağı koyup koymasını soruyor 😋
Mutfağa yeni aldığımda ilk defa protein omletime damlatıp tattım, tat çok farklı çıktı. Çocuklarım sabah kahvaltıda ekmekle yiyen tipler ama bu yağı göründen sonra hemen kaşık istedi, o kadar hoşlandılar. Üç tane 2 litrelik teneke geldi, pratik oldu, biri buzdolabında duruyor.
Kargoda hasarlı geldi birinci teneke ama hemen firma yazıp sorun çözdüler, üç tane 2 litrelik teneke yolladılar değişim için. Romatizmam için cilde sürüyorum sabahları ve ağrılar biraz hafifledi, zeytinin kokusu da çok doğal geliyor bana kaliteli bir ürün gibisini hissetiyorum.
Daha önceki yağlarla kıyasladığımda bu zeytinyağının kokusu çok daha hafif ve temiz geliyor bana, çocuklara da salatalarda verirken rahat hissediyorum. Fitness antrenmanlarından sonra yapığım proteinli salatalarında kullanıyorum ve tadı da çok neutrel yani başka lezzetleri örtmüyor. Üç tane 2 litrelik teneke geldi evime ve pratik oldu depolama açısından, ama bir tenekesi açtıktan sonra hızlı bittğini de söyleyebilirim. Fiyatı diğer markaların aynısı ama bu kadar saf ve işlenmemiş bir yağ için gayet makul.
Oruç açarken ekmekle birlikte tadına baktığımda, eşim hemen "bu zeytinyağı başka bir şey" dedi. Sabah kahvaltısında çocuklarla paylaşmaya başladık, özellikle domates salatalarında farkı net görülüyor. Üç tane 2 litrelik teneke aldım, ev için yeterli olacak 🫒
Yıllar boyunca başka bir markayı kullanıyordum ama son zamanlarda fiyatlar o kadar arttı ki alternatif arayışına gittim ve Diolivo'yu denemeye karar verdim. Restoranda bruschetta ve antipasto için kullandığımız zeytinyağının kalitesi çok önemli ve ilk siparişte üç tane 2 litrelik teneke aldım. Açtığımda rengi çok güzel ve kokusu daha önceki markadan farklı, daha hafif ama yine de güçlü bir zeytin aroması var. Kızım mutfakta çalışıyor ve hemen fark etti, söyledi ki bu zeytinyağının tadı daha temiz geliyor. Adana'da yaşadığımız için yazın sıcak olmasına rağmen tenekelerde saklama çok pratik oluyor, cam şişelere göre daha güvenli. Şimdi her ay böyle sipariş veriyorum ve daha önceki markaya dönüş yapmayacağım gibi görünüyor çünkü fiyat performans açısından çok daha iyi.
Daha önce başka markalardan alıyordum ama bu sefer Diolivo'yu denemeye karar verdim. Beslenme uzmanı olarak çocuklara ne verdığime dikkat ediyorum, yağ seçimi de önemli benim için. İlk paket geldiğinde kokusu çok temiz, hiç kimyasal bir şey yok, doğal zeytin kokusu hemen anlaşılıyor. Çocukların salatalarında, erişte soslarında, kahvaltıda peynirle kullanıyorum. Oğlan beşinci sınıf, fark etti gerçekten, tadı daha iyi diye söyledi. Ev yapımı pesto yaparken de kullandım, rengi sarı yeşil, çok güzel çıktı. Şu ana kadar hiç yan etki yok, hepsi rahat içiyor ve yiyor. Bir ay kadar kullanıyorum şimdi, kalitesi tutarlı gelmiş. İstanbul'da bu tür ürünler pahalı oluyor genelde, fiyatı da uygun bence.
Kargo hasarlı geldi, şişenin kapağı sızdırıyordu açılınca. Hemen firmaya yazı gönderdim, iki gün içinde üç tane 2 litrelik teneke yolladılar hiçbir soru sormadan. Smoothie'lerime kullanıyorum sabahları, vegan protein shake yapıyorum işletmede kahvaltıdan önce. Gaziantep'te yaşasak da başka markadan geçtim, fiyat-kalite burada çok daha uygun. Tekrar sipariş vereceğim kesinlikle.
Sabah antrenmantan döndükten sonra bir kaşık zeytinyağı içmek benim ritüeli oldu şimdi, kahvaltıda da ekmekle birlikte kullanıyorum. Eski markalardan fark ettim açıkçası, hem kokusu hem tadı çok daha temiz ve hafif geliyor. 🫒
Salata barı için 6 litre siparişi veriyorum artık her ay, üç tane 2 litrelik teneke çok pratik oluyor. Kokusu açılır açılmaz anlaşılıyor, saf bir şey bu valla 🫒
Kargo kutusunu açtığımda ilk şey paketlemenin ne kadar sağlam olduğunu fark ettim, yha çok iyi korunmuş gelmişti. İçinde üç tane 2 litrelik teneke vardı, böyle pratik geldi bana çünkü buzdolabında yer kaplayıp durmuyorlar. Birini hemen açtım ve kokusunu çekince "Bu değil mi eski yağlar?" dedim kendi kendime. Rengi de açık yeşilim, berraktı. Kahvaltıda bir kaşık alıp ekmeğe bandırdığımda ailede kimse birşey demedi ama ikinci gün oğlum "Baba bu yağ değişti ha?" diye sordu. Çocuk fark etmiş demek. Şu aralar sabah antrenmantan döndüğümde ekmek peynir zeytin ve bir kaşık bu yağ kafayı koyuyor, hafif acısı tatlısı tam dengeli. Manisa'da yaşıyorum, bağlarıyla ünlü yer ama valla bu zeytinyağı bizim yerel yağlarla karşılaştırınca çok fark etmiyor, belki biraz daha temiz tadı var. Üç tenekenin üstüne üç ay rahat gidiyoruz beş kişi hane olarak, fiyatını da hesapladığımda diğer markalardan iyi çıkıyor.
Her ay aynı günde sipariş veriyorum artık, üç tane 2 litrelik teneke geliyor ve kolesterol takibim için sabah kahvaltıda bir kaşık içiyorum. Dört çocuğun annesi olarak biliyorum malı, bu zeytinyağının tadında hiç acılık yok, çok temiz bir tat kalıyor ağızda.
Bebek zeytinyağı için üç tane 2 litrelik teneke aldım ve fiyat hesabını yapınca çok şaşırdım açıkçası. Litre başına maliyeti diğer markaların küçük şişeleriyle kıyasladığımda neredeyse yarı fiyata düşüyor, bu da aylık gıda bütçemde ciddi bir fark yaratıyor. Çocuğumun ek gıdalarına zeytinyağı ekledikten sonra hem sindirim hem de gelişiminde iyileşme gördüm, ama en önemlisi bir işletmeci olarak biliyorum ki kaliteden ödün vermeden para kazanmak mümkün. Tenekelerin tasarımı pratik, kapağı sıkı kapanıyor ve mutfağımda yer kaplayıp durmuyor. Erzurum'da yaşıyor olsak da kargo hızlı geldi, tenekelerde hiçbir hasar olmadı. Birkaç ay önce aldığımdan beri düzenli olarak tekrar sipariş ediyorum, çünkü hem çocuğum beslendiği hem de hesapları yönetmek daha kolay hale geliyor.
Eşim kahvaltı masasında zeytinyağını görünce hemen sordu nereden aldığımı. Antrenman öncesi bir kaşık bal ile tüketmeye başladığımdan beri enerji seviyem başka. Üç tane 2 litrelik teneke aldım, ev için uygun bir seçim oldu çünkü hepimiz kullanıyoruz. Sabahları çocuğun ek gıdalarına karıştırırken, kendi performansımı da artırdığını fark ettim. 🫒
Yirmi sene Zeytin Diyarı'ndan başka marka kullanıyordum ama geçen Ramazan oğlum iftar masasında bir kaşık aldı elime verdi dedim ki baba bu ne böyle farklı tatlılığı var ve ben de merak ettim işte o zaman başladım arayışa ve bu markaya geçtim çünkü eski markadan farkı hemen göze çarpıyor rengi daha açık ve kokusu çok daha temiz bir zeytinyağı kokusu yani gerçek zeytin kokusu var içinde yemeklerde kullandığımda pirasa yemeğinde mesela yağın kendi lezzeti ön plana çıkıyor baskın gelmiyor sadece o fırsat oluşturuyor daha iyi anlaşmak için sebzelerin lezzetinin ve ben elli yaşında bir adamım eski usul zeytinyağını bilirim ama bu 750ml şişeyi aldığımdan beri evde yağ değiştirme dönemi başladı hepsi başka markaya bindi diyorlar hatta kızım çocuklarına da kullandırıyor ve ben de Ramazan'da daha çok harcıyorum şu an ikinci teneke almayı düşünüyorum 🫒
Geçen hafta altı litre sipariş vermiştim, üç tane iki litrelik teneke geldi. Pazar sabahı kahvaltıya koyduk masaya, eşim ilk defa böyle bir zeytinyağı içiyor diye biraz tereddütlü yaklaştı ama tadını almaz mı hemen gözü değişti. Çocuklar da ekmek banmaya başladı, normalde zeytinyağ pek sevmiyorlar ama bu sefer farklı olmuş. Rengi açık, kokusu hafif ve hiç acı değil, ağızda çok temiz kalıyor. Benim için de romatizmadan ötürü cilde sürüyorum sabahları, bir ay kadar kullanınca gerçekten fark ettim. Eczacı olarak söylüyorum, bu tür saf ürünlerde markaya güvenmek gerekiyor, Diolivo'nun da bu konuda ciddi olduğu belli. Evde bir tenekenin bittiğini fark ettiğin zaman yenisinin zaten açılmış olması hoşuma gidiyor ☺
Ezogelin çorbası yaparken zeytinyağının rolü çok önemli, ben de bu sefer Diolivo'yu denemeye karar verdim. Üç tane 2 litrelik teneke geldi, birini hemen açtım ve çorba pişirirken kullandım, rengi açık ve kokusu çok hoş. Eşim şeker hastası olduğu için zeytinyağında çok seçici oluyor, ama bu sefer "nereden buldun" diye sordu, demek ki fark etmiş. Manisa'da bu kadar temiz bir yağ bulmak pek kolay değildir, tavsiye etmeye değer 🫒
Ev mutfağında kullanmaya başladığım için söyleyeyim, bu zeytinyağı gerçekten fark yaratan bir şey. Üç tane 2 litrelik teneke geldi, salatalar için pratik oluyor böyle. Sabah kahvaltıda ekmekle yediğimde, akşam salataya döktüğümde lezzeti aynı kalıyor, acı-keskin bir tadı yok. Trabzon'da büyüyen biri olarak söyleyebilirim, bu tarz saf zeytinyağlarıyla eczacılık okuduğum zamanlar laboratuvarda aradığımız saflık bu 😊 Eşim ve çocuklarla birlikte kullanıyoruz, kimsenin problemi olmadı, mutlu kalıyor herkes.
Iki sene farkli markadan aliyordum ama fiyati cok yukselmisti. Arkadasim kafeye gelmisti, omlet yapiyordum ve o "bu ne" dedi, Diolivo oldugunu soyledigim zaman "bunu ben de kullaniyorum" dedi. Hemen siparis verdim, 3 teneke 2 litrelik geldi, tum aile kahvaltida kullaniyoruz artik. Cocuklara su soguk omlete damlatirim, tadina bakiniz bir de, hiç acilmiyor, lezzet cok farkli. Oncekine kiyasla bu cok daha temiz bir tat birakiryor agizda, gecen aydan beri yine siparis verdim.
Bir komşunun tavsiyesiyle aldım, aşçılık yaşantısında hep iyi malzemenin farkını biliyorum. Antipasto hazırlarken eski markalarla arası açılmış olan bu yağ, tam başka bir şey valla. Üç tane 2 litrelik teneke geldi, pratik bölümleme hoşuma gitti. Kokusu açılır açılmaz mutfağı kaplıyor, tadında o tipik Akdeniz keskinliği var, bruschettanın üzerine koyduğumda eşim "burası neyle değişti" diye sordu. Üç çocuğumun da yemek seçiciliğine rağmen bu yağla hazırlanan şeyleri fark ettikleri hep oluyor. Fiyatına göre değerini fazlasıyla veriyor, stok yapıp her zaman evde bulundurmaya başladım artık. 😊
Bir arkadaş tavsiye etti, denedim bruschettaya sürüyorum restoranda. Üç tane 2 litrelik teneke geldi, hafif ve esnekliği hoşuma gitti. Tadı çok iyi, müşteriler fark ediyor 👍
Üç teneke geldi kapıma, litre başına fiyatı hesapladığımda diğer markaların neredeyse iki katı pahalı. Akdeniz diyetine başladığımızdan beri günlük kullanıyorum, çocuklarımın salatalarında da kullanıyorum. Kokusu çok temiz, tat ağızda hafif ve lezzetli kalıyor, hiç acı değil. Manisa'da yaşayan bir veteriner olarak, maliyeti düşük tutmak önemli ama kaliteyi de kaybetmek istemiyorum, bu yağ ikisini de sağlıyor. ⭐
Eşim bir gün marketten geldi, elimde bu zeytinyağını tutunca "Edanur, bu markayı neden hiç denemedik?" dedi. Kırk yıllık evlilik sonrası böyle şeyler aslında önemli oluyor. Sabah kahvaltıdan önce bir kaşık içmeyi alışkanlık haline getirdim, aç karna tüketiyorum. Hafif tadı ve o doğal kokusu, eski jenerasyonda kullandığımız yağlardan çok farklı. Üç tane 2 litrelik teneke sipariş ettim geçen ay, pratik şekilde geldi. Ev halkı fark etti, özellikle oğlan "Anne, bu yağda başka bir şey var" dedi. Simdi her sabah sofrada yerini almış. Belli ki kaliteli bir ürün, fiyat da makul.
Ev mutfağına ilk kez aldım, sabah kahvaltıda yumurta ve peynirle denedim. 500ml şişe tam yeterli geldi, hafif ve zarif tutması hoşuma gitti. Tat gerçekten temiz, ek gıdalara damıtırken hiç sıkıntı yok valla.
Kolesterol takibim başladıktan sonra zeytinyağına çok dikkat etmeye başladım, Diolivo'nun 6 litrelik paketini almaya karar verdim çünkü litre başına fiyat gerçekten uygun. Kargo geldiğinde üç tane 2 litrelik teneke çıktı, bu sayede dolabın bir köşesine rahat sığıyor, büyük bir tenekeden daha pratik oldu. Sabah salartalara, akşam da pide hamuruna kullanıyorum, kokusu güzel ve tat da hoş, hiç acı değil 🫒 Bir aydan fazla kullanıyorum ve tutumluluğu gerçekten hissettim, ayda bu kadar zeytinyağı için harcadığım parayı düşünürsem çok mantıklı bir tercih olmuş. Eşim de kahvaltı sırasında fark etti, daha önce aldığımız markalardan fark ettiriliyor tat olarak. Bu fiyata bu kalitede başka bulamayacağınızı söyleyebilirim 💚
Sabah kahvaltısında bir kaşık zeytinyağı içmek benim ritüeli oldu artık. İzmir'de yaşayan biri olarak zeytinyağına biraz hassas davranıyorum, açıkçası. Diolivo'yu ilk kullanmaya başladığımda çocuklarımdan biri fark etti, "Anne bu yağ başka kokuyormuş" dedi. Tat ağızda hafif bitter, tam da olması gereken gibi. Üç teneke geldi benim siparişim, hepsi sağlam geldi kargo sırasında hasar yok. Litre başına fiyat hesapladığımda önceki kullandığım markalardan çok daha uygun çıkıyor bu, hem de tadı kıyaslanmayacak derecede iyi. Bebeğimin cildine de masaj yağı olarak kullanıyorum, hiçbir sorun yaşamadık. Emekli olunca ev bütçesine dikkat etmek zorunlu oluyor ama bu ürün hem cuzuli hem de gerçekten iyi kalitede. Şimdi ikinci siparişimi vermeyi düşünüyorum bile.
Daha önce kullandığım yağlara kıyasla Diolivo'nun kokusu çok daha hafif ve doğal geliyor, yemek tadına da hakim olmuyor. Sabah kahvaltıda avokado ve yumurtanın üzerine döktüğüm zaman fark ettim hemen. Üç tane 2 litrelik teneke aldığımda da uygun fiyatlandığını gördüm, bu şekilde depolama da kolay oluyor mutfakta. Oğlum da dişi çıktığında kullanmam söyledi, onun için de uygun diye tavsiye etmiş bir hemşire arkadaş, şimdi düzenli sipariş veriyorum.
Sabah aç karna bir kaşık içiyorum şu 3 aydır ve tekrar sipariş vermeyi düşünüyorum çünkü sindirim çok rahatladı 🫒 Çanakkale'de yaşlı olunca böyle doğal şeylere dikkat etmen gerekiyor ve bu zeytinyağının kokusu gerçekten hafif sade bir koku yani hiç kimyasal gibi değil tadı da ağırlaştırmıyor, hafif geçiyor mideden
Sabah kahvaltıda bir kaşık zeytinyağı içmeye başladım bu sene, romatizmam da azaldı açıkçası ve vücudumda hafiflik hissediyorum artık. Üç tane 2 litrelik teneke aldım bu sefer, birini mutfakta tutuyorum diğerleri kiler de duruyor ve bu şekilde aylarca yetişiyor bize. Tadı ince, rengi altın sarısı ve kokusu da gerçek zeytinyağı kokusunu hatırlatıyor bana gençlik yıllarından, Ankara'da yaşadığımız o dönemleri. Çocuklara da salata yaparken kullanıyorum artık, hiç şikayetçi olmadılar.
Sabah ritüelim olmuş artık, kahvaltıda granolaya bir kaşık ekleyip yoğurtla karıştırıyorum. Üç tane 2 litrelik teneke sipariş ettim, evde stok tutmak için uygun geldi bana. Kokusu açılır açılmaz mutfağı kaplıyor, çok güzel bir zeytinyağı kokusu yani, yapay hiçbir şey yok. Samsun'da başka markaları da denedim ama fiyata göre bu kadar temiz ve sade bir zeytinyağ bulması zor, çocuklara da güvenle veriyorum.
Üç çocuğun hepsine kullandığım için şişenin kapağı ve ağzı çok önemli benim için, sabahları acele halinde dökerken tek elle tutabilecek bir tasarım istiyorum ve bu şişe tam da öyle yapılmış. Kapağı açması kolay, kapatması da güvenli ve hiç sızıntı olmadı şimdiye kadar. Akdeniz diyetine geçtikten sonra günde bir kaşık içiyorum sabah, tat çok temiz ve hafif, beş altı ay oldu bu rutinin ve çocuklarımda hiç bir sorun yok 😊 Sadece şişenin biraz daha kalın olabilirdi diye düşünüyorum çünkü hafif geldi elimde ama öyle olunca da taşıması kolay işte, her yönüyle pratik bir seçim olmuş benim için.
Bir komşunun tavsiyesiyle aldım, eşimin şeker hastalığı var da diyetisyen zeytinyağı tabağı önerdi. Üç teneke geldi, rengi açık yeşil, kokusu hafif ve temiz. Eşim kahvaltıda bir kaşık içiyor, elinde hiç ağırlaşmıyor. İzmir'de doğdum ama bu kadar temiz zeytinyağı uzun zamandir görmemiştim, başka markaya dönüş yok artık.
6 litrelik paketi 3 tenekeye bölünmüş şekilde aldım, litresi hesapladığımda diğer markalara göre çok daha uygun çıktı. Oğlumun ek gıdasına damla damla ekliyorum, hem ekonomik hem rahat depolama oluyor 🤏
İlk siparişimde biri eksik gelmiş, üç tane 2 litrelik teneke sipariş etmiştim ama yalnız iki teneke vardı kutuda. Hemen Diolivo'ya haber verdim, kafamda soru işareti var diye düşünüyordum ama hiç sorgulamadan yollasınlar dediler, beş gün içinde eksik teneke kapıma ulaştı. O günden beri hep buradan alıyorum, güven oldu. Yenidoğan göbek temizliğinde kullanıyorum çocuklarımda da kullanmıştım, bu sefer torunumun göbeğini temizleyip onu veriyorum kızıma. Rengi saydamlaştığında bile berraklığını koruyor, kokusu da çok doğal, hiç yapay bir şey yok. Bursa'da yaşadığımız için kargo da hızlı geliyor, paketleme çok iyi yapılmış, tenekeler hiç sıyrılmaz hâldedir geliyorlar. Hesap uzmanı olarak maliyeti de düşünürüm tabi, litre başına fiyatı başka markalarla karşılaştırınca bu çok daha ekonomik çıkıyor. 🫒 Artık sabah kahvaltıda birer kaşık da içiyorum, aileme tavsiye ettim hepsi de kullanmaya başladı.
Aboneliğe geçtim sonunda, her ay otomatik gelsin diye. Protein omleti yapıyorum sabahları ve bu yağın kokusu ve tadı önceki markalardan çok farklı, lezzet ağızda kalıyor. Üç tane 2 litrelik teneke seçtim, böyle daha pratik oluyor depolama açısından 🫒 Fiyatına göre litre başına düştüğünde rakipleri baya geride kalıyor, 3-4 ayı geçti şimdiye kadar sıkıntısız devam ediyor. Tekrar sipariş alma derdi yok artık.
Bir tanıdık tavsiye etti, göbek temizliğinde kullanılır diye. Bebeğimin göbek düşünceden sonra çok işe yaradı, irritasyon olmadı hiç. Üç tane 2 litrelik teneke geldi, uzun süre yeterli oluyor ve fiyatı da uygun buldum.
Altı litre siparişi verdiğimde üç tane 2 litrelik teneke geldi ve hesapladığımda litre başına fiyat diğer markalara kıyasla çok daha uygun çıktı. Pazarlama işinde olunca bu tür maliyet hesaplarını yapıyorum tabii ve gerçekten ekonomik bir seçenek bu, hatta ofisteki yengelerime de tavsiye ettim çünkü bir kahvaltıda zeytinyağının kalitesi fark ediliyor. Tenekelerin kapakları sağlam ve depolama da kolay oluyor böyle şekilde, Ankara'da evi küçük olunca bu pratiklik önemli benim için ☺
Kargo geldiğinde kutunun içinde üç tane 2 litrelik teneke vardı, başta şaşırdım ama sonra anlayınca çok pratik olduğunu fark ettim. Bir teneke mutfakta açık kalıyor, biri buzdolabında, biri de pastane fırını için ayrı yerde duruyor. Ambalajı çok güzel yapılmış, tenekeler sağlam ve döküntü yok. Zeytinyağının rengi açık, kokusu da çok güzel. Pastanelerde kullandığımız ucuz yağlardan tamamen farklı bir şey. Evde de salatalarda, börek hamurunda, kahvaltı sofrasında kullanıyorum. Çocuklarımın diyetisyeni de düşük karbonhidrat planında böyle iyi yağlar tavsiye etmişti, bu sefer gerçekten de tat ve koku farkı hemen anlaşılıyor. Alışveriş sitesinde görüp denemeye karar verdim, hiç pişman değilim. Üç teneke de kısa sürede tükeneceğini düşünüyorum şu hızda.
İlk siparişimde bir teneke eksik gelmiş, ama firma hiç sorgulamadan yeni sipariş gönderdi. O yüzden tekrar aldım. Üç tane 2 litrelik teneke bu sefer tam geldi, çocukların sabah smoothie'sine kullanıyorum. Bir kaşık yağ, muz, süt, bitti. Çocuklar fark etmiyor tat farkını ama ben biliyorum içinde iyi bir şey var.
Şişe tasarımı gerçekten pratik, kapağı sıkı kapatılıyor ve dökerken kontrol etmek çok kolay. Smoothie bowl yaparken her sabah kullanıyorum, hiç sıçramıyor, temiz bir şekilde akıyor 😊